Kuula artiklit, minutit ja sekundit
0:00 / :
Homsest, 8. märtsist suletakse ajutiselt Jaama tänav Haapsalus liikluseks veoautodele registrimassiga üle 8 tonni.
Liikluspiirangu põhjuseks on kevadine teede lagunemine. Linnavalitsuse pressiesindaja Tõnu Parbuse teatel proovib linn ümbersuunamisega säästa Jaama tänavat suuremast lagunemisest.
Üle 8-tonnise registrimassiga veoautod suunatakse ümber Lihula maantee ja Männiku tee kaudu. Haapsalu linnavalitsus palub veoautojuhtidel jälgida ajutist liikluskorraldust.
Kui kaua piirang kehtib, pole praegu teada.
Eelmine kommija Tahaks Arvata ajendas kaasa mõtlema. Jaama tänavaga on lugu tõesti üha sandim. Kes seda pehme vedrustusega sõiduautos ei taju, proovigu sõita jalgrattaga. See talv on teinud kõva laastamistöö. Raskeveokite mõju vähendamiseks võiks ümber suunata ainult Rohuküla poolt tulevad sõidukid (loe: palgikoormad). Üheks põhjuseks on, et Tallinna poolt tullakse ehk kergemate autodega. Ka jääks siis ära pikkade haagiste vasakpööre Tallinna mnt.-lt Lihula mnt.-le. Samas on raske ette kujutada ilmselgelt ülekoormatud rekkaid nt. Mulla tn.-lt pööramas Lihula/Tallinna mnt. ristmiku poole üle koolilaste põhilise ülekäiguraja. Loodetavasti laste koolimineku, koolist tuleku ja praamiajad ei kattu. Kokkuvõttes võiks tõesti lasta raskeveokeil Jaama t.… Loe rohkem »
Tahaks ikka arvata, et enne kui otsus tehti konsulteeriti asjatundjatega, Valgusfoori töötsükli ümberseadistamine selles olukorras on lausa hädavajalik ja eelteated liikluse ümbekrraldusest Tallinna mnt samuti paigas. Küsiks aga siin mis on selle ümberkorralduse põhjus? Oluliselt pikeneb raskeveokite läbisõidu pikkus linnas, ümberkorraldusest tingitud segadus Jaama ristmikul ja kas on lihtsam remintida hiljem pikemat teeosa, kui Jaama tänava juppi. Küsiks, kas Jaama tänav on projekteeritud väiksema kandevõimega? On keegi viaduktile tehnilist ekspertiisi ka korraldanud?
Kas fooritsüklite pikkust ka muudetakse?