Riisipere raudteel algas remont

Andrus Karnau

andrus.karnau@le.ee

Algasid Tallinna–Keila–Paldiski ja Keila––Riisipere raudtee rekonstrueerimistööd, mis jõuavad lõpule tuleva aasta lõpuks.

„Teatavasti saabuvad järgmisel aastal Eestisse uued reisirongid ning remont on vajalik nende teenindamiskes vajalike tingimuste loomiseks, mis reisijatele tähendab kiiret, mugavat ja ohutut rongiühendust,” teatas Eesti Raudtee avalike suhete juht Urmas Glase BNSile.

Euroopa Ühtekuuluvusfondist 80,61 protsendi ulatuses kaasrahastatava projekti elluviimisega tõstetakse raudteetaristu Tallinna-Keila-Paldiski, Klooga – Klooga-Ranna ning Keila-Riisipere raudteelõikude jaamavahedel sõidukiirust kuni 120 km-ni tunnis reisirongidele ja 80 km-ni tunnis kaubarongidele.

Tänavu ja järgmisel aastal renoveeritakse kokku ligi 50 kilomeetrit raudteed. Koos rööbasteede renoveerimisega teostatakse ka remondilõikudel asuvate raudteeülesõidukohtade katte remont.

Rekonstrueerimistöid viib läbi riigihankel parima pakkumuse teinud Leonhard Weiss RTE AS. Tööde oodatav maksumus on ligi seitse miljonit eurot.

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
2 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
Eestimaa Blogi
11 aastat tagasi

Hirmkahju on, et üksiti ei alustata raudtee ehitamist Haapsaluni! Aga lootma peab, et kaine mõistus võidab ja mõne aasta pärast saab rongiga Rohukülla välja. Sest kui päris aus olla, siis riik, kus olulisemad on vaid mitmetasandilised ristmikud, mitte oma vigade parandus, ei tekita erilist optimismi paljudes inimestes. Ja üks viga oli kindlasti rongiliikluse lõpetamine.

jumal tänatud
11 aastat tagasi
Reply to  Eestimaa Blogi

et seda raudteed pole, meenub vanasti pikk ooteaeg raudtee ülesõidu tõkkepuu taga rongi möödumist oodates, tule mees maa peale tagasi, tallinnas on oravad pöödes(lähevad RK seadusi muutma) LV tegemistest, et ühistransporti ei arendataks.matta miljonid raudteesse, et 1 dresiin päevas liiguks IRW