Swedbanki Haapsalu esinduse hakkab lahti olema kolm päeva nädalas

Lääne Elu

info@le.ee

Swedbanki kontori automaadid on sularahast tühjad, sest nende täitmisega pole pensionipäeva järel hakkama saadud. Foto: Urmas Lauri
Swedbanki kontori vähendab lahtiolekuaegu. Foto: Urmas Lauri

Swedbanki Haapsalu esindus hakab 31. oktoobrist olema avatud kolmel päeval nädalas – esmaspäeval, teisipäeväeval ja reedel kell 10–14.

Muudatus on seotud pangakontori oluliselt vähenenud külastatavusega – kolme aastaga on klientide voog Haapsalu kontoris vähenenud poole võrra. See on mõistetav, sest digitaalseid lahendusi on pidevalt lisandunud ja kliendid eelistavad oma pangaasju ajada interneti- või mobiilipangas. Ka arvelduskontot pangas saab avada interneti teel, pangakontorit külastamata. Samuti on võimalik lisaks telefonikonsultatsioonile saama ka videonõustamist ja kodulaenu või liisingut saab võtta täielikult digikanaleid kasutades.

Swedbanki Haapsalu kontori töötajad jätkavad samas koosseisus ka edaspidi. Uued klienditeenindusajad ei muuda töötajate koormust, kuna teistel aegadel tegeletakse muude panga töörollide täitmisega.

Kui on soov pangaesindust külastada, tasub selleks kindlasti aeg broneerida. Nii saab kontorisse tulles kohe oma vajalikud toimingud ära teha ega pea järjekorras ootama. Aega kontorikülastuseks saab broneerida internetipangas, mobiiliäpis ja telefoni teel.

Eakamad kliendid või kliendid, kellel on liikumine raskendatud, saavad ühe võimalusena vormistada volituse pangas või notari juures, et näiteks lapsed saaksid oma vanemate rahaasjadel silma peal hoida. Pangas volituse vormistamiseks tuleb panka tulla mõlemal isikul – sellel, keda volitatakse ja sellel, kes volitab. Samuti kasutab aina rohkem väärikas eas kliente juba ka ise digitaalseid kanaleid.

Helistades Swedbanki nõustamiskeskuse numbrile 631 0310 saab ööpäevaringselt vastused pangaga seotud küsimustele. Näiteks saab küsida pangakaartidega seotud küsimusi, nõu internetipanga või mobiiliäpi kasutamisel jpm. Telefoni teel saab teha makseid või väärtpaberitehinguid, küsida infot oma kontojäägi kohta või saada ülevaadet tehingutest. Selleks, et neid tehinguid telefonis teha saaks, peab kliendil olema sõlmitud internetipanga leping. Tehingute tegemiseks telefoni teel on vaja kõigepealt oma isik tõendada Smart-ID, PIN-kalkulaatori või mobiil-ID-ga. Tehingute teenustasud telefoni teel on samad, mis pangakontoris.

Igakuiseid makseid on määratud maksete abil võimalik teha ka pangautomaadis. Selleks on vaja eelnevalt internetipangas ise või pangakontoris nõustajal sisestada vajalikud andmed. Tuleb vaid kaasa võtta arve, kus on olemas vajalikud rekvisiidid. Kui need on tehtud, siis saab sularahaautomaadis vaid mõne nupuvajutusega makset teha.

Brita Kuldkepp
kontorivõrgu juht

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
13 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
Elu Eestis ilma eestlasteta
2 aastat tagasi

Rootsi röövpank parandab pidevalt oma klienditeeninduse taset.

Pook
2 aastat tagasi

Viimati olin selle röövlibande klient 20 a tagasi ja ei kahetse .

Swen
2 aastat tagasi

Pursuid ja wereimejad

Rahvas valis ekre
2 aastat tagasi

Läheks neid linna “valitsejaid” ka juba vähemaks! Kõik linna raha läheb nende
muidusööjate ülalpidamiseks!!

Realist
2 aastat tagasi

Igasugu koalitsioonid seda kahjuks taotlevadki, et elu koonduks suurlinnadesse ja läheks üle digitaalseks- siis lihtsam sind kontrollida 🙁

Ccp
2 aastat tagasi

Tegelt suht pohh.., pole kontoris käinud vist 5aastat…

Maakas
2 aastat tagasi

Varsti tuleb vist poodi minemiseks ka aeg broneerida. Ilma naljata kusjuures.

rahatu
2 aastat tagasi

Peaasi kui raha on pangas. Tühja sest kliendikülastusest.

Just
2 aastat tagasi

telefonitsi saab ju kõik korda. Piisab vaid helistada ja: “kui soovite, et Teie kõne salvestame, vajutage 1”, “kui te ei usu, et just praegu on tavapärastest pikem ootejärjekord, vajutage 2”, “kui tõsimeeli arvate, et teie kõne meile oluline on, vajutage 3”, “kui soovite teatada järjekordsest suletud kontorist, vajutage 4”, “kui te ei tahagi meiega rääkida, vaid helistasid ootemuusika kuulamiseks, valige 5” jne.

Panga külastuseks aeg broneerida? Tänan, ei.

Ateist
2 aastat tagasi
Reply to  Just

😂

Jäpe
2 aastat tagasi

Kui ei peaks aegu broneerima oleks külastajaid küll ja veel. Sellega oletegi oma kliendid ära peletanud.

Aire.
2 aastat tagasi

Olen näinud ja tundnud küll ja küül. Aeg broneeritud, kuid oota ja oota ja oota. Ajad lähvad kolinaga üle, mõnel kliendil läheb meeletu aeg…..jne. Tööinimesel ju seeaeg tööaeg ja vaja ruttu tööle tagasi jõuda ja siis mõni uimerdab seal terve igaviku.

Pook
2 aastat tagasi
Reply to  Aire.

Ah , ära mulise ja tee tööd rohkem , mida uimerdad seal pangas , kui öeldi , et saab teloga asju korda ajada .