Haapsalu linnavalitsus plaanis sel suvel remontida Tamme, Raudtee ja Tööstuse tänava, kuid asfaldihinna tõusu tõttu võivad remondid lükkuda järgmistesse aastatesse.
„Teeme hanked ära, siis vaatame,” ütles Haapsalu aselinnapea Innar Mäesalu. Tamme tänava remondihanke plaanib linn välja kuulutada järgmisel nädalal.
Kuulge, mis asfaldist rääkida, kui ei saa Posti tn. enam jalgsi käia. Killustiku peal jalad ja kingad saavad viga. Kus meie turistid liikuvad, kus see “Valged ööd” festival kavandatud on, kui kontsertsaali ja raamatukokku ei pääse, ainult Metsa tn. poolt? Ja tipuks veel Lihula mnt puud lõigati oksad nii koledaks kui veel võib, suvel pole enam leida kusagil varju!
Kui oleks viis aastat tagasi olematu protsendiga laenu võetud siis tänaseks peaks olema võitu ca 40%. Sukles oleks selle ideega kindlasti kaasa läinud aga igas omavalitsuses on nn.”kommunismipidurid” ?
Hea uudis on see,et järgmine aasta on kõik veel kallim !
Millisest “kommunismipidurist” sa räägid? Juba pikki aastaid on ju linna juhtinud paarisrakend.
Mina ei saa aru, miks me ei võiks ise bituumenit toota? Kuhugi Lihula mnt. kolonn püsti, toornaftat täis ja lõke alla. Ülevalt otsast tuleb majapidamisgaasi, pisut allpoolt bensiini, siis veel allpoolt diiselkütet, määrdeaineid ja täitsa kolonni põhjast bituumen. Süsteem on lihtne ja igale keemikuharidusega inimesele selge. Miks seda eestis ei tehta?
Ei leita kedagi kes seda oma tagahoovi püsti panna laseks.
Asfalti on seal kunagi toodetud. Nooremad muidugi sellist aega ei mäleta.
Juba Saksamaal ehitati headel Adolfi aegadel suurepärase kvaliteediga betoon-maanteid. Saksa sõjavangid ehitasid sellise ka Tallinna -Narva maantee alguse Maarduni. See kestis 50 aastat kenasti.
Maardu teed renoveeriti betooniga 1978-79, ära jama
Saksa sõjavangid ehitasid, et teaksid.
Ammu tuleks betoonist ehitada, nagu USAs. Kohalik tooraine
Kohalik tooraine?? 2020 lõpetati tsemendi tootmine Eestis. Liiva ja killustikku veel veidi on, aga suured taristuprojektid nagu RB jt viivad needki varud punasesse. Vett jätkub.
Kunda Nordic Tsement jätkab tööd tsemendijahvatustehasena, samuti jätkatakse killustiku tootmisega. Tsemendi tootmiseks vajalikku klinkrit hakatakse edaspidi laevadega sisse tooma teistest kaasaegsematest tehastest. Seoses sellega väheneb Kundas toodetud tsemendi CO2 jalajälg ligikaudu 30%.
Millal siis need Kastani tänava kraavid asfalteeritakse mis möödunud aastal rajati?
Me ei anna kingi midagi Kastani tänava proletariaadile, ainult Sukles ja teised oravad saavad asfaldi.
Jälle ajad pada, Sukles juba üle nelja aasta ei vaata refide poole.
Peatänava võiks panna kivi alla ja sellest vabanev asfalt Raudtee tänavale ning Metsa tänavale. Saaks ümbersõidud ka korda.
Kivi pole ju, niigi jäi puudu . Lugege mõni artikkel tagasi. See on murekoht
Vabandust, kui sa ikka ise ka lugesid, siis meenuta, et puudu jäi ainult viis kotti kive.
Vabandust, 250 koormast on puudu 5 koormat, koomes ju?
Vabandust, aa sa ikka lugesid, et kommenteerija arvas kividega asfalti asendada!? Kui nüüd need koormad mis puudu jäid, ei tule, kuidas siis veel lisa saada, kui ei ole tulemas. Jääb natuke arusaamatuks
Kas sa nägid seda ka kui palju neid kive asfaldi alt välja tuli?` Mõned hunnikud veel isegi näha nüüdki raudteejaama juures prügimäel.
Kas teie olete rumal või teete nalja?
Pisut veel ja ongi juba nn.kiviall peatänav .
Selge et on hinnatõus seoses vastavate komponentide tarneraskusega ja seetõttu pole võimalik teha tehtud töid planeeritud eelarvega. Millest ma aga aru ei saa – miks peaks kõik planeeritud tööd seetõttu pooleli jätma? Kui materjalid tulevad Venemaalt ja/või Ukrainast, siis on naiivne loota, et järgmiseks eelarveperioodiks nende riikidega seotud kriis lõppeb. Asjad võivad vaibuda, aga mingit positiivset lõppu ei tule nii pea. Venemaa ja Valgevene jääb sanktsioonide alla aastateks. Pool Ukrainat on tehtud tühermaaks ja nad vajavad infrastruktuuri ülesehitamiseks kogu kohapeal toodetud materjali aastateks (juhul kui üldse suudetakse need tootmisvõimsused taastada). Samuti ei ole veel inflatsioon kaugeltki lõppenud – koroonakriisi leevendamiseks… Loe rohkem »
Uhti Uhti uhkesti!! Kes käskis korraga kõik segi keerata- nüüd valitsus vigu parandama- luud ja labidas kätte ja otsetööle.Oleks midagi tootvat vähemalt. Kiskuda kõik korralik üles?.Nii suur Posti tänava käkki keeramine nõuab küll suurt ajuvabadust!! Lõhkuda kõik maha ja ei osata tagasi teha-mingi pisike nire jookseb keskele Lossiplatsile. Kas Wiletsusel pole häbi..tehtud töö pärast
Te vist ei adu, et seda tänavat ei mõeldudki maanteeks, vaid keskuses kulgemiseks, jalakäijad, kergliiklus, parkimine ja autotee. Mida te oleksite tahtnud, et nagu ennem oli? Autod pargivad sõiduteel, rattad vingerdavad seal vahel kuidagi. Ega see laiem ei olnud, öösel vbl ainult, muidu olid teeääred ju parkivaid masinaid täis.
Linnavalitsus võiks lisada, millise aasta eelarves arvestatakse tänavate remondi vajadusega. Kuhu läheb tänavate remondiks võetav laen omaosaluse katteks?