Täna alustati Keila–Haapsalu maantee km 34,8-44,6 väljamärkimis- ja raadamistöödega, seejärel truupide ehitusega, teatas maanteeamet.
Põhiliste teetöödega on kavas alustada mai keskel. Töid tehakse umbes 5 km pikkuste lõikudena. Esimeses etapis alustatakse töödega objekti alguses, maakonna piiri poolses lõigus. Peale esimesele lõigule alumiste konstruktsioonikihtide rajamist alustatakse töödega järgmisel teelõigul.
Tööde käigus rekonstrueeritakse olemasolev teelõik, s.h freesitakse kattekiht, rajatakse uued dreen- ja killustikukihid, uus kompleksstabiliseeritud alus ning paigaldatakse kogu lõigule uus kahekihiline asfaltbetoonkate. Kõik olemasolevad truubid ja liikluskorraldusvahendid asendatakse. Lisaks ehitatakse ümber terastorusildadeks kaks amortiseerunud silda, Kuijõe–Piiri ja Kuijõe–Kõrtsi. Samuti likvideeritakse km 63,3 Lääne-Nigula vallavalitsuse Oru teeninduskeskuse ees olev künnis ja rajatakse uus tõstetud ülekäigukoht.
Sildade ehituse ajal suunatakse liiklus ajutisele ümbersõidule, mis asub vahetult rajatava silla kõrval. Töötsoonis on liikumiskiirus 30-50 km/h. Kõigi tööde teostamisel ja vaheaegadel, kus pole tagatud vähemalt 1+1 sõidurada, kasutatakse liikluse reguleerimiseks foore või liiklusreguleerijaid. Vastavalt lepingule võib ehitustöid teostada kuni 5 kuud.
Objekti projekteeris Selektor Projekt OÜ, ehitustööde teostajaks on TREV-2 Grupp AS ja omanikujärelevalvet teostab Lindvill OÜ. Ehitustööde maksumus on 3,28 miljonit eurot.
Vt ka: “Galerii: Läänemaa tänavune suurim tee-ehitus on peaaegu valmis“
ja
“Galerii: Keedikast Keila poole sõites on kümne kilomeetri ulatuses teeremont”