E-ostlejates usaldusväärsuse tekitamiseks teevad petturid järele tuntud brändide veebilehti

Lääne Elu

info@le.ee

SEB pettuste ennetuse osakonna turbejuht Kätlin Kukk. Foto: SEB
SEB pettuste ennetuse osakonna turbejuht Kätlin Kukk. Foto: SEB

Must Reede ja Küberesmaspäev on e-ostlejate „pühad”, mis panevad veebipoodidele tormi jooksma tuhandeid inimesi. Soodsate hindadega püüavad lisaks ettevõtetele ostlejaid õnge püüda aga ka petturid, kes matkivad usaldusväärsuse tekitamiseks brändide veebilehti.

Internetis ostleb igakuiselt 46% Eesti naistest ning 39% Eesti meestest, kuid vaid kolmandik tunneb e-ostlemisel turvalisuse pärast muret, selgus SEB läbi viidud e-kaubanduse uuringust. Lätis ja Leeduski pole olukord kiita: vastavalt 41% ja 26% Balti naabritest tunnevad, et ohutus võib internetis osteldes sattuda küsimuse alla.

Enne e-poes ostu sooritamist on mõistlik teha taustauuringut

Eesti e-o

Artikli lugemiseks tellige päevapilet, digipakett või logige sisse!

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
2 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
nii
11 päeva tagasi

nagu valitsus , nii ka rahvas

Imelik
11 päeva tagasi
Reply to  nii

Et e-valitsus ja e-rahvas? No kuidas see “argument” kõlaski…- peaasi et on mugav, poogen see turvalisus, usaldusväärsus ja seaduslikkus!