Sel suvel algab Eesti suurematel maanteedel kiiruskaamerate vahel sõidukite kiiruse mõõtmine, kirjutas ERR.
Võimaliku katselõiguna on välja toodud ka Ääsmäe-Haapsalu maantee lisaks Tallinn-Tartu, Tallinn-Narva ja Tallinn Pärnu maanteedele.
Kliimaminister Kristen Michal selgitas ERR-ile, et nüüd lastakse transpordiametil kontrollida, kuidas keskmise kiiruse mõõtmine toimib, kas see meetod on kasutatav, millised sõidukid ja ajad on lõigu kiiruse ületamisel sagedasemad jms. „Tegemist on eeskätt metoodilise või niisuguse tehnilise uuringuga, et me saaksime liikluskomisjonis siis uuesti hinnata, kas see kui liiklusohutust tõstev meede võiks selles valikus olla, mida tulevikus kasutada,” rääkis Michal, rõhutades, et praeguse uuringu käigus ei koguta isikuandmeid ega väljastata trahviotsuseid.
Keskmise kiiruse automaatkontroll on kasutusel mitmel pool maailmas. Transpordiamet on soovitanud võtta ka Eestis see kastutusele, mis tähendaks, et tulevikus arvutaksid autode tegeliku sõidutempo välja teelõigu algusesse ja lõppu paigaldatud kaks kaamerat.
Kuidas on võimalik kulutada riigi raha täieliku pasa peale? Kuradi suurepärased Eesti juhid, olete täis *****!
Ei ole neid tarvis Eesti liiklusesse, puhas mõttetus. Vaid raiskate resursse parandage ennem teed ära ja ärge raisake raha mõttetusele
Tegelikult läbikäidud etapp. Omal ajal (alates 70-kümnendatest) olid RAI-s kasutusel Soomes toodetud kiirusemõõtjad Semel. Mõõdeti välja teatud pikkusega teelõik ja fikseeriti selle lubatud maksimaalse kiirusega läbimise aeg. Tingimuseks oli, et mõõtja pidi nägema nii mõõtmise alg- kui ka lõpp-punkti, vahepeal võis kontrollitav vaateväljast kaduda. Efektiivne oli töötada kolme meeskonnaga: üks mõõtis ja kaks mõlemal pool mõõteala reageerisid rikkumistele. Küllaltki tulemuslik meetod, kuid nõudis palju resursse. Praegu välja pakutud variant on kindlasti palju effektiivsem. Muuseas, enne Semeleid tehti sama stopperi, möödulindi ja vastavate tabelitega. Nendele, kes loevad sellist tegevust totaalseks kontrolliks: tegu on Liiklusseaduse nõuete täitmise kontrolliga. Seadustes kirja pandu on… Loe rohkem »
Paistab, et politseid tööjõu nappus enam ei kimbutagi. Bürokraatidel pole midagi teha ja siis mõeldakse endale tööd juurde. Riigil pole ka tgl mingit rahapuudust, muidu ei tegeletaks sellise absurdiga.
tekitab liiklusele ohtlikud autojorud
Need nohikud ei saa praeguste plõnnidegagi hakkama. Enamus kaste tühjad, kaamerad nahkas. Tühja augu varjamiseks kleebitakse vahel suitsukile ette. Impotentsed rannapoisid pingutavad oma muskleid.
tegelikult ei ole ju nii. Mingi legend lihtsalt, olen ka kuulnud
… Eesti. Palju õnne, Eesti rahvas, et valisite endale suurepärased juhid!
Ja alternatiiv oleks “ein Volk, ein Reich, drei Helme?” Aitäh pakkumast, pole tollel seltskonnal sedagi taset, mis Reformil. Paraku.
See ikka rumalus teie poolt nii väita, pole see nii äärmuslik midagi. Ma saan isegi nende ideest aru vist, aga suht teostamatu tänases maailmas. Kahjuks lasti see esimene wabariik põhja ja taastada seda aega on ikka päris keeruline.
Kas rohud jälle võtmata?
Faktid räägivad midagi muud, EKRE lühikese valitsemise ajal toimusid majanduses jm väga positiivsed muutused. Riigipöörde hetkel oli majanduskasv suurimaid Euroopas 8%, peale Kremli seltskonna võimuhaaramist on Eesti nii Euroopa kui maailma põhjakihis, FAKT.
Kas just maailma, aga EUs kindlasti kõikide majandusnäitajate poolest põhjakihis, välja arvatud inflatsioon, mis oli vist esikohal eu majandusruumis.
See on demagoogia õpikunäidis!
Rahvas ei valinud enda piinajaid!
Hääletusrobot valis!!
Maha punased!!!
Nõnda see ”liberaalne demokraatia” muutubki diktatuuriks, iga jumala sammu kontrollitakse…..Back to USSR!
enamusel ossi-bemmidel esimene number esiklaasi taga, mitte numbrialusel. Ükski kiiruskaamera numbrit ei tuvasta, aga kui vormikandja kinni peab, saab alati öelda, et kukkus eest ära, kinnitused katki, panin esiklaasi alla, et vähemalt on näha.
Tuleb teha salongis reguleeritav, kolmetahuline number nagu Bondil oli.
Laserikiire paned nubritule ette nagu rööbiti ja ei loe numbrit välja, küll aga auto ja juhi ikka näeb. Muidu neid lasereid saab minu kaudu ka tellida, kui huvi on. Kirjuta otse posti ätt geemail
Aita ka laserplaat, mis riputatud salongi tahavaatepeegli külge! Kitsendav tingimus muidugi see, et plaadil peab olema laul “VõõraLinnaTuled”!
Idiootsus, Ääsmäe- Haapsalu – Rohuküla mnt liiklus on üks tihedamaid, kuna praamide pealt tulijad tekitavad täieliku kaose. Kahjuks riigiisad ei saa sellest aru, et oleks vaja teha kolmerealine. Kuna laibakaid vähe ei pea vajalikuks. Silla ehitamine kahjulik kuna siis ei saa pappi.
Ma küll ei saa aru, mida põnevat nendel saartel küll on, et sinna peab minema igal nädalavahetusel? Mida seal küll tehakse?
Käisin ka 10 aasta jooksul korrra saared läbi, mind küll sinna rohkem ei tõmbagi.
Hakkan sinu terves mõistuses kahtlema, kolmerealine.
kolmerealine tähendab möödasõiduvõimalusega kaherealist maakas, kui ei teadnud!
Lihtsam on liikluseeskirja täita!
Kas saaks veel igaüks isikliku nuhi alati autose kaasa?
telefoni asukoha määraja, pangalink(mida ostsid, mida sõid, )el. arvesti , mida vaatad, mida teed, arvuti kaamera, nsa selveri otsepildis
Hommikukohvi kõrvale võtaks ühe kena näitsiku küll kõrvale istuma- nuhkima.