Vormsi tahab tihedamat laevaliiklust

Urmas Lauri

urmas.lauri@le.ee

Vormsi vald soovib, et mõnel päeval sõidaks laev saare ja mandri vahel senisest sagedamini. Foto: Malle-Liisa Raigla
Kuula artiklit, minutit ja sekundit
0:00 / :

Vormsi vald soovib, et mõnel päeval sõidaks laev saare ja mandri vahel senisest sagedamini. Foto: Malle-Liisa Raigla

Vormsi vallavanem Maris Jõgeva saatis Kihnu Veeteedele ja transpordiametile ettepanekud parvlaevaliikluse edendamiseks.

Vormsi soovib mõnel päeval tihedamat laevaliiklust, tõsta ringi pühadeaegseid reise ning kehtestada suvekuudeks raskeveokite üleveo piirangud.

„Loodan, et nii transpordiamet kui ka Kihnu Veeteed leiavad lahenduse, et saaksime graafikut veidi tihendada,” ütles Jõgeva. „Sellega saame ka Vormsi hooaega külalistele ja oma inimestele pikemaks teha. Selline turismihooaja pikendamine on üks meie saare olulisi eesmärke.”

Artikli lugemiseks tellige päevapilet, digipakett või logige sisse!

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
21 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
Juhan
1 aasta tagasi

Ei ole aus kui praamifirma juht hakkab nüüd alluvaid survestama ja iga 2 tunni tagant lükkama pooltühja praami sõitma. Ära tee seda. Ju rahvas mõistab AV reklaamlauseid.

Ullas
1 aasta tagasi

Teisipäeva pärastlõunane praam- milleks?? Need inimesed, kes mandril tööl ja nädalavahetuseks koju-saarele tulevad- lugupeetud vallavanem, nemad tuleb meelitada saare püsielanikeks. Koolis ju vist õpilasi vähe ja vähemaks jääb, AV lubas kooli “suurendada” ning saab kaks kärbest ühe hoobiga, telaniku-tõõtajad ja õpilased. On vallavanema lapsed saarel koolis- eeldan?! Vormsi pidulised peavad ikka olema pidulised, et just viimastena soovivad peolt lahkuda?? Kuhu on jäänud kooskõlastamised erireiside puhul. Kauplus on saarel olemas ja kaubavalikut piisavalt- milleks vallavanem reklaamib, et linna kauba järgi käija??? Austagu oma saare inimesi ja kaubandust. Uskumatu, et nii käibki saarerahvast lugupidamine ja sidumine.

Tako
1 aasta tagasi

Ei pole vaja silda, uut laeva ega ka mandrilt turistide hulka saart koormama. Neid jõuab saarele praegu just niipalju, kui saar suudab vastu võtta, eriliselt tihedamat graafikut ei ole vaja. Võibolla ju laupäeva päeval üks reis. Pole sellest ju keegi saare kohalikelt rahvalt küsinudki, rohkem vist vip-de soov. Nemad ei jõua oma maasturitega kohale! Tähtpäevadel/ks on võimalik vallavalitsusel kokkulepe saavutada erireiside osas. Pealegi on tulemas läbirääkimistele nõudetransport. Tellime ja sõidame!

Juhan
1 aasta tagasi

Jaak, näita nüüd, mida suudab Avatud Vormsi!

Ei taha libereid
1 aasta tagasi

Sellise regionaalpoliitikaga ei saa saarlased varsti elektrit ka.
Tõmbame elu kokku- suurtesse keskustesse

Nimi
1 aasta tagasi

Täitsa huvitav lugemine ju. Vallavanem ja volikogu esimees vaidlevad ajalehes. Volikogu esimees rääkis ja lubas midagi muud enne valimisi kui praegune jutt. Elame veel!

asja
1 aasta tagasi

päästaks tänapäeva tehnoloogiat kasutades Vormsile uue tee ehitamine, mis kulgeks sillana Rohukülast Hobulaidu ja sealt Vormsi, teine marsruut Noarootsist sild Seasaarde ja edasi Vormsi. Kogu maailmas ehitatakse selliseid sildu üle veekogude postidele. Seoses meretuuleparkide ehitamisega on selliseid organisatsioone kellel merre ehitamise kogemus küllaga.

Kohalik
1 aasta tagasi
Reply to  asja

Oh, mis Vormsi silda…nad ei saa Haapsalust Noarootsigi silda tehtud…mis siis veel Vormsi.
Ei pea ju just tamm olema…saab ju ka vaiade peale…
regionaalareng toppab meie riigis kõvasti…Tallinn-Tartu neljarealine alles poole peal….Tallinn-Pärnu vaid paberil…kõik vaid unistustes….

Kainõ
1 aasta tagasi
Reply to  asja

Just täpselt. Tallinnast võiks saada sõita rongiga läbi vormsi otse Rootsimaale . Vaat kus Haapsalusse tuleks tsuhnaga sahinal svenssoni turisti ja investorit

kolhoosnik Vormsist
1 aasta tagasi
Reply to  asja

Õige! Ehitada sild Rohukülast Vormseni, ja ükski purjejaht läbi ei pääse !

sild
1 aasta tagasi

tuleb lahti käiv

Kummaline jah
1 aasta tagasi
Reply to  sild

:))))), lahtikäiv, aga miks mitte veealune tunnel, siis ei pea lahti käima

tegelikult
1 aasta tagasi
Reply to  Kummaline jah

tuleks kõik need ümbruskaudsed lahed ära kuivendada nagu hollandis tehakse, saaks hulgast probleemidest lahti, poleks mingeid sildu vaja ja linn saaks ka rahvale nii aiamaad (tagalaht), elamumaad (eeslaht) ja ka harjututusväljaku, aatomijaama, F-1 raja ja palju muudki sinna alale rajada, sotsid- võtke asi ette, kommunismiehitamine teil ju käpas

kellel
1 aasta tagasi
Reply to  asja

viitsimist ja sportlikku tahet saab madala veega ka pikkade karkude peal läbi vee mandrile kahlata, aga mõelda kuidas sealne rahvas vanasti , enne teist vabariiki üldse seal toimetas ja ellu jäi, kui nüüd iga asja peale virisevad

K.s
1 aasta tagasi

Ehh, praegu, enne valimisi oleks võind lausa silda nõuda…

Kummaline jah
1 aasta tagasi
Reply to  K.s

Jah, aga sealt saarelt ei tule suurt häältesaaki, pole mõtet sinna lubadusi loopida vist. Palju seal elanikkond on, pooled on kindlasti silla vastu jne.

vastus
1 aasta tagasi

ma ei ole küll päris kindel, et tihedamat graadikut vaja on. Nüüd oleks paras aeg jälle uut laeva nõudma hakata. Sellist, mis päriselt liini nõudmistele vastaks.

Jah muidugi
1 aasta tagasi
Reply to  vastus

Selline hääästi pikk laev, et ei peaks sõitma üldse. Ostad pileti, sõidad peale ja laeva teisest otsast maksad turismimaksu ja sõidad maha saarele.Roheline mõtlemine peab olema, kütusekulu on null.

igatahes
1 aasta tagasi
Reply to  Jah muidugi

väärib kaalumist ja laevale saaks teha ka raudtee rohukülast vormsi

Jah muidugi
1 aasta tagasi
Reply to  igatahes

No kui saab. Minule tundub keeruline teema, aga kui insenerid välja mõtlevad ,siis miks mitte.

jah
1 aasta tagasi
Reply to  Jah muidugi

kutsume BAM-i poisid ehitama, löökehitus, rohukülla tuleb ehitajate linnak, 10 -me 9 korruselist ja raudteejaam, jaamaülema konkurss tuleks juba välja kuulutada, et ei läheks nagu l-nigula finantsjuhiga