Oktoobrist on Haapsalus sotsiaalkindlustusamet avatud kolmel päeval nädalas

Lääne Elu

info@le.ee

1. oktoobrist on sotsiaalkindlustusameti Valga, Põlva, Võru, Türi, Kärdla, Kuressaare ja Haapsalu klienditeenindus avatud esmaspäeviti, kolmapäeviti ja reedeti tavapärastel kellaaegadel. Muudatus võimaldab rohkem keskenduda e-kanalite kaudu esitatud küsimuste vastamisele.

Sotsiaalkindlustusameti kliendisuhete osakonna juht Liis Mesi tõdeb, et valdavalt pöördutakse ameti poole infotelefonile helistades ning tõusutrendis on pöördumised e-kanalite kaudu (iseteeninduses või elektronpostiga). “Soovime vastata e-kanalite kaudu saabunud pöördumistele sama kiiresti kui klienditeenindusse tulnutele. Seetõttu otsustasime vähendada büroode lahtiolekuaegu kolmele tööpäevale piirkondades, kus klienditeenindusi vähem külastatakse.  Kui selgub, et kolm päeva nädalas on mõnes piirkonnas selgelt vähe, saame vajadusel viia sisse ümberkorraldused,“ selgitab Mesi.

Kliendipöördumiste arv kasvab alati hüppeliselt, kui rakenduvad erinevad muudatused ning inimesed vajavad rohkem selgitusi. Näiteks kasvas kliendipöördumiste arv 56% aprillis jõustunud vanemahüvitiste ja -puhkuste süsteemi  muudatuste tõttu. Samal ajal langes kliendi rahulolu 10%, sest ooteaeg infotelefonis kui ka iseteeninduskeskkonnas oli liiga pikk.

Selle aasta esimese seitsme kuu jooksul külastas Võru klienditeenindust kokku 2386 inimest, Valgat 1857 inimest, Kuressaaret 1513 inimest, Haapsalu 1487 inimest, Põlvat 1324 inimest, Kärdlat 514 inimest ning Türi klienditeenindust ainult 355 inimest. Ühes päevas tähendab see keskmiselt 2-16 klienti. Võrdluseks külastas Tallinna klienditeenindust 23128 inimest, Tartut 7023 inimest, Pärnut 6293 inimest ja Jõhvit 4046 inimest.

Ülejäänud piirkondade klienditeenindusbürood jäävad avatuks tavapäraselt esmaspäevast reedeni, kellaaegadel: E 8.30‒18.00; T, K, N 8.30‒16.30 ja R 8.30‒13.00. Iga kuu viimasel reedel on sotsiaalkindlustusameti klienditeenindused suletud.

0 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments