Kuula artiklit, minutit ja sekundit
0:00 / :
Ehkki Haapsalu kaubamaja parklas veel remont käib, on pool parklat poekülastajatele avatud, kuid seal ei vasta parkimiskohad standarditele.
- aastal muudetud parkla standardite järgi peab parkimiskoha laius kaupluste parklates olema 2,7 meetrit ja vastastikku asuvate parkimiskohtade vahe 7 meetrit. Kuigi Lääne Elu kõiki parkimiskohti üle ei mõõtnud, oli mõõdetud parkimiskohtade laius parkimisjoonte sisekülgede vahel 2,54 meetrit. Ehitatud parkimistaskus jäi kahe vastastikku seisva auto vahele 6,28 meetrit ning poe poolses küljes seisva parkimiskoha ja parkimistasku vahe 6,25 meetrit.
Hea tava
Haapsalu tarbijate ühistu esimehele Raimond Lunevile tulid standardist erinevad mõõtmistulemused üllatusena, sest tema teada vastavad parkla mõõdud nõuetele ja kohati on parkimisalade vahel ruumi suisa üheksa meetrit. „Aitäh info eest, lasen uurida, sest meil on ka ehitusjärelevalve, kes teab reegleid,” ütles Lunev.
Eks mina vilistan siis nende joonte peale , pargin nagu tahan !
Keegi kirjutab “Projekteerija K. Lootus ütles siis selgesõnaliselt, et sõiduteel kasutatava materjali osas jätab ta otsustusõiguse linnavalitsuse teha vastavalt linna rahakotile.” Ärge unustage,et kivid on pärit ukrainast ja me kõik peame ukrainlasi aitama oma südame headuses !
Jaaaa, pildi järgi oskavad kõik osta, reaalsus aga midagi muud… Egas midagi kopp maasse ja uus parkla koos peatänavaga, selle klibu võib rail balticu täiteks viia.
Parkla ei vilista loomulikult millelegi, vaid seda teevad ikkagi küündimatud ametnikud – nii, nagu see meil kombeks on. Üldse peakski kõik see Eesti rahvas vilistama reeglitele suurte juhtide eeskujul.
Nüüd siis Lääne Elu toimetus ärkas!Kui ca kuu aega tagas vihjasin neile,et selle parklaga on jama oli suur vaikus !
Istume nagu kuldid rukkis seni,kuni tööd lõpusirgel ja siis avastame selle mis toimetuse aknast nähtav !
Mis seal tahta, kui kaubamaja ümbrus on Lunevi “kapsamaa” ja seal tegutseb ta oma mõistuse piires. Nagu härra ütleb – “… meil on ehitusjärelvalve, kes teab reegleid.” Küllap siis seal kehtivad omad reeglid ja kui tahate neid tunnistada, siis tulge meie õuele aga kui ei sobi, siis minge mujale. Nii lihtne see kõik ongi…
Loen neid kommentaare, mis enamuses kiruvad Posti tänava remonti. On ka neid, kes arvavad, et kõlbab kah, aga neid inimesi on selgelt vähemuses. Mulle jääb arusaamatuks, miks linnavalitsus ja ka volikogu esimees Karilaid vaikivad. Kas tõesti ei saa nad lihtsas keeles linnarahvale selgitusi jagada, miks Posti tänav on just selline ja mida linnavalitsus nüüd ette võtab. Vaatasin veelkord seda linnavolikogu istungit 2020.aastal, kui projekteerija tutvustas Posti tänava eskiisi. Projekteerija K. Lootus ütles siis selgesõnaliselt, et sõiduteel kasutatava materjali osas jätab ta otsustusõiguse linnavalitsuse teha vastavalt linna rahakotile. Kes siis otsustas nende tahumata kivide kasuks? On need siis odavamad kivitoorikud, milliseid… Loe rohkem »
Tulebki tankidega seal edasi tagasi lasta sõita, siis saab ehk enamvähem siledaks
kah
Tänapäeva autod on nii laiad, et 2,5m jääb ilmselgelt liiga kitsaks. Mu endagi auto ligi 1,9m lai, aga parklas tahaks autost ikka nii välja saada, et enda ja teiste autod terveks jääks. Sama häda selle pikkusega, sest 5meetrine auto ei keera sealt välja. Ja targutajad ei tule nüüd kisama, et osta väiksem auto, sest kui normid parklatele on määratud, siis olgu need ka täidetud ja minu auto pikkus ning laius ei puutu üldse asjasse.
Lugedes niivõrd palju kriitilisi kommentaare, otsustab linnavalitsus Posti tänava remondi UUESTI ette võtta. See tähendab, et tänav läheb kinni veel järgmiseks 2 aastaks ning 50% järgmiste aastate elarvetest maetakse sinna tänavasse!
Mida te siin kobisete, pööbel, teie pärusmaaks on lõuad pidada ning makse edasi maksta!
Posti tänav ON kohutav! Osadel kividel on kõrgemad servad nagu nukid, mistõttu pole ime, et keegi seal oma ninaluu puruks kukub. Üldmulje tänavast on ka vilets, st mulle isiklikult ei meeldi. Selline mulhe on nagu pooleli oleks, värvid on haledad ja jube lage on kõik. Linnatänaval olgu ikka asfalt maas, kus on hea sõita, käia, lund lükata ja koristada. Lisaks annab must asfalt visuaalselt ilusa kontrasti kõige muuga, mis ümberringi on.
Asfalt ei sobivat vana linna mijöösse. Sellest oli suur arutelu linnarahvaga ju ennem algust.
Aga mujale vanalinna millegipärast sobib, ainult peatänavale mitte. Kas nüüd on siis ilus? Mul on klassikaline ilumeel, mis tähendab, et kui miski on minu meelest ilus, arvab nii ka valdav enamus. Praegune tulemus ei ole ei ilus ega praktiline.
Selgita, kus toimus sinu teada see suur arutelu linnarahvaga?
Tegelikult on kogu see uus tee üks perseventiil! Miks küll linnavalitsuse rahvale see meeldib? Sest oma raha eest ei pea autot remontima!?
kutsuda politsei, kui on liiklusseadust rikutud, parkimiskoha laius 2.70
liiklusseadust? Liiga reede õhta v?
on tekitatud liiklusohtlik olukord