35

Posti tänava remont tekitab elanikes ja äriomanikes ärevust

Posti tänava remondi kohta jagasid selgitusi ehituse abiprojektijuht Riho Tahker ja Haapsalu aselinnapea Innar Mäesalu. Foto Malle-Liisa Raigla

Esmaspäeval algav Posti tänava remont pöörab mõneks ajaks pea peale Haapsalu senise liikluskorralduse ja Posti tänava äärsete äride igapäevaelu.

Neljapäeva õhtuks kutsus Haapsalu linnavalitsus infokoosolekule Posti tänava äärsete kinnistute omanikud. Ligi 40 kohaletulnut huvitas eelkõige see, kuidas nende kinnistule remondi ajal ligi pääseb.

Artikli lugemiseks tellige digipakett või logige sisse!

NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid, vajutades lipukese ikooni.

Kommenteeri

avatar
Chr
Chr

Linn peaks mõtlema Kalda tänaval igasuguse sõidukite peatumise/ parkimise ära keelata konkreetse remondi ajaks!! ( mõlemal tee poolel)

roheline
roheline

Tõuksiga saab liikuda igal pool vabalt.

endine haapsallane
endine haapsallane

Tasub teada, et elektritõuks pole sugugi keskkonnasõbralik nagu rohelised ekslikult väidavad. Ajalehe Süddeutsche Zeitung andmetel on elektritõuksi keskmine CO2 heitkogus ühe läbitud kilomeetri kohta 125 grammi, kui arvestada kõiki nendega seotud toiminguid. Võrdluseks diiselmootoriga bussi heitkogus on ühe reisijakilomeetri kohta vaid 57 grammi.
Lõpetaks udu ajamise ja saastavate tõukside kasutamise.

Innu
Innu

Tehtud juba. Hoovides keelatakse ka ära. Käige jala!

Nimi
Nimi

Oleks võinud oma remonti kevadel koroona ajal juba alustada. Siis olid nagunii enamus ärisid kinni.

oleks...
oleks...

Enne nagu ei saa mingit tööd alustada, kui on kõik kooskõlastused ja load saadud ja muidugi rahastamine peab avatud olema. Õhinapõhiselt võib ainult kommentaariumis targutada.

En.
En.

Õhinapõhiselt võib jah nö. targutada aga kui on rahad ja load taga, võib ka valel ajal valesid asju teha. Kumb on taunitavam? (See on üldfilosoofiline küsimus, ei pea silmas otseselt teeremonti).

Joodik vanalinnast
Joodik vanalinnast

Tubli Innar. Sinu tulekuga on linna tohutult arenema hakanud. Uueks linnapeaks sobiv ka didaat. Abilinnapeaks Lõps…

Kalle
Kalle

Lugupeetud linnarahvas ja mujalt tulijad, tõesti on võimalik ka jala liikuda ja Haapsalu pole nii suur, et ei jõua jalutada. Tegelikult on meil ilus linn ja vaatamisväärsusi küll, et jalutada ja kui tänavad on korda tehtud siis tänate ja olete rahul ning ei mäleta, et oli liikluses kehva aeg. Sallivust ja hoolivust rohkem kaaskodanikud. Linna elanikud, kes seal kuskil töötavad võiks ju ka natuke jalutada, ei pea saama tööle ukse ette autoga.

Mmhm
Mmhm

Jaa, Kalle, see on küll õige, et sallivust ja hoolivust võiks rohkem olla. Ka Teil!
Teie kõrval elab ka vanemaid inimesi, kel pikema maa käimine on raske ja vaevaline, liikumisraskustega inimesi elab ka siin, samuti käivad siin linnas inimesed kaugemalt – kõigile neile on auto oluline tarbeese. Samuti hoiab aitoga liikumine olulist aega kokku, eriti kui on vaja asju ajada.

Muskin
Muskin

Aga mõni võiks olla kursis sellega, et on töökohti kuhu pean isegi toidu kaasa võtma, sest töö juures ei ole kohvikut ja terve päev söömata olla, ei ole eriti lõbus…. hea kui vettki keeta saab…ja siis jalutan selle kotiga hommikul mööda linna….

Rita
Rita

Miks mitte?

Pamp
Pamp

No mida sa siin ikka jalutad. Meil on jalutamiskõlblik ainult peatänav ja mereäärne kant Aafrika rannast kuni raudteejaamani. Mulle ei paku küll huvi jalutada kuskil Kuuse, Tamme, Lihula mnt või isegi mööda Metsa tänavat. Sõidan ennem siit mudakolkast ära ja jalutan kasvõi Pärnus.

Muskin
Muskin

Ega ei ole veel kindel, et Posti tn. ka õigeks ajaks valmis saab, kui tuleb ette ootamatusi, siis on ta kinni kevadeni….nagu juhtus Tallinna mnt.-ga..sisuliselt pool aastat remont seisis

remondimees
remondimees

..ja hilisemad remondid ja parandused nagu Kuressaares, kohe peale ”remonti”…

leemekulbiliigutaja
leemekulbiliigutaja

Mida teab üks Pagulainnar teede remondist, mitte midagi. Kogu liiklus hakkab toimuma läbi Kalda tänava. Seda tahaks tõesti oma silmaga näha.

supi
supi

Kahju siis, et unistused on nii pisikesed. Naudi seda vaadet täiega, sest Metsa tänav on peagi avatud ja Kalda tänaval ei ole siis midagi tavapäratut. Natuke saad ikka vaadata, mida lootsid.

ärni
ärni

Koguaeg on mingi hala kõige ümber. Kunagi Karja tänavat renoveeriti, said kõik oma elu elatud, ärid toimisid ja rahvas liikus. Nüüdisaegne rahvas on täis ainult vingujaid, kellele ei sobi ükski asi. Kolige üksikule saarele, kus miski ei sega teid siis.

Vanaema
Vanaema

Karja tänava remondi ajal oli samuti kisa taevani.

vähem torisemist
vähem torisemist

Nii väikese linnas ei saa ju nii suur probleem tekkida! Kui kaks tänavat on kinni, siis väikesi on ju küll, kus sel ajal liigelda ja jalutada. Kannatame ebamugavuse ära ja edasi tulevad jälle mugav, ilus ja puhas tavaliiklusega teed ja tänavad. Ikka remonditakse teid, mis ime see Haapsalu siis vastupidisega oleks?

En.
En.
Kas on loomulik, et Haapsalu teeremondid on kuhjunud ühte ajaaknasse aasta, kuu, isegi nädala lõikes? Mõnes teises valdkonnas lõppeksid taolised kuhjumised fataalselt. Natuke võib vabanduseks tuua koroonaaja aga näib, et LV-l polegi olnud pikaajalist teedekorrastuskava. Esikommija poolt kasutamiseks soovitatud ‘väikeseid tänavaid’ teel vanalinnast Tln. mnt. – Jaama tn. jooneni on lisaks suuremale Kalda tänavale vaid 1-2 (arv sõltub vaataja optimismist). Olles igapäevaselt kogenud täispargitud Posti tänavat koos praktiliselt katkematu autovooga, tekib tõsine küsimus, kas kõrvaltänavate väikemajade elanikud lähinädalatel üldse magada või oma autotki väravast välja ajada saavad kui non-stop (kohalikud?) läbisõitjad otsetee avastavad? Ka peab lootma põua kestmist, sest mõnigi… Loe rohkem »
üle elada
üle elada

On, jah mõned päevad hull paanika majas! Igavesti see ju ei kesta, Metsa tänav läheb peagi uuesti lahti ja nuttu paluks vähem.

Metsa
Metsa

Tänav mis on 6,8m lai. Seal mahuvad küll bussid ja veokad kõrvuti 😀

Stepan
Stepan

Järgmisel aastal siis vingujad häbenevad et vau kui ilus see tänav ikkagi sai !

ajaaken
ajaaken

Mulle meeldis En. poolt esitatud küsimus:Kas on loomulik, et Haapsalu teeremondid on kuhjunud ühte ajaaknasse aasta, kuu, isegi nädala lõikes?

üks häda ja viletsus
üks häda ja viletsus

see Haapsalus elamine?!
Kui liiklusmärke tunned, siis on vast igale poole võimalik pääseda. Kord on maa külmunud ja siis jälle kärss kärnas. Nüüd saavad siis jalgratturid paarutada nii et vähe pole ja jalutajad jalutada varjulistel tänavatel. Magamisega on nii, et linnas on ikka mürinat ja kolinat. Linnas elamine on vabatahtlik vist ikka veel, või on mingi kohustus kehtestatud. Aga on hea meel, et lõpuks on remondi aeg käes.

En.
En.
Eestisse tuleks ehitada näidislinn, kus ütelused nagu “linnas peabki mürisema”, “looduse koht on metsas”, “sisserändajad rikastavad”, “varesed peavad kraaksuma/koerad haukuma/autod sõitma/tornmajad kerkima” näitlikult realiseeritakse. Siis saab ehk selgeks, et igaühe erineva talumisvõime määrab vahetu lähiümbrus mitte loosunglik üldistus. Lähiümbrus tähendab, et kui keegi elab Haapsalus ligi sajandi rahulikuna püsinud kõrvaltänaval, kus autosid liigub mõõdukalt, pole viisakas teda metsa kolida, kus ootavad ees harvesterid, lageraide songermaa ja 300meetrised tuulikud. Muide, täna, pühapäeva hommikul 7-8 vahel nägin Posti tänaval paarikümne minuti jooksul sõitmas kümneid autosid, kõndimas üht seltskonda inimesi, kuid rattureid oli null. Vat ei tea, mis asja nii paljudel autodel puhkepäeval… Loe rohkem »
Luisa
Luisa

Mis puutub talumisvõimesse, siis eile sõitsin jalgrattaga mööda Tallinna mnt jalgrattateed Uuemõisa poole (olin ainuke jalgrattur) ja nägin ühe eramaja hoovis puu all istuvat tuntud vanemaealist kultuuritegelast, samal ajal sõitsid mootorsõidukid mööda Tallinna maanteed (mida oli väga palju) ja ma mõtlesin, et mida küll need Tallinna mnt ääres olevad inimesed peavad tundma? Ehk automaks võtaks sõidukeid vähemaks, kuid seda ükski erakond teha ju ei julge, sest populaarsus langeb nullilähedale.

Mhmh
Mhmh

Automaks?! Aga miks mitte siis kehtestada ka jalgrattamaks, sest kui neid liiklusesse ühisele teele koos jalakäijatega rohkem tuleb, hakkab ka õnnetusi rohkem olema?
Eks igaüks vaatabki ainult oma mätta otsast – see, kes ise saab elatud autot kasutamata, on kole kärme automaksust rääkima.
Aga on väga palju inimesi, kelle jaoks on auto on lihtsalt liikumiseks väga oluline tarbeese.
Ja need inimesed, kes elavad Tallinna maanteel, elavad seal ju vabatahtlikult, arvestades kõiki olusid. Kui neile ei sobi, müüvad kinnistu maha ja ostavad mujale.

Jüri
Jüri

Ma tegelt ei saa aru… Kas posti tänavat pidi on võimalik jalgsi vanalinna liikuda või mitte? Metsa tänav ju ka kinni…

Haapsalu inimene
Haapsalu inimene

terve metsa tänav ei ole ju kinni ? pisike jupike ainult. see ei peaks küll takistama vanalinna minemast jalgsi.

Leenu
Leenu

Eks siis näis kuidas ja kuhu kui remont käib. Ega siis kohe kogu teed jõuta üles kaevata. Ja
Metsa tänavalt on saanud kohuaeg jalgsi liikuda

Jüri
Jüri

Käisin ja lõhkusinmingi trossi otsas püksid ja põlve ära

Pamp
Pamp

Ega jah , neljakäpukil võib muudki ära lõhkuda …….

messi
messi

Linn võiks vingujatele vastu tulla ja tee korda tegemata jätta,las sõidavad kuumaastikul edasi.See on ju nende soov.Mis suured firmad,kaks,kolm inimast istub kontoris.Võiks ju natuke jalutada,tervisesele ka kasulik.

wpDiscuz