Haapsalu palkas Palja Porgandi

Kaire Reiljan

kaire@le.ee

Lemmi Kann

lemmi.kann@le.ee

Suunamudija Paljas Porgand ehk Merilin Taimre reklaamib oma blogis ja Instagramis Haapsalut. Foto: Roomet Poom

Koroonakriisijärgse majanduslanguse tõttu püüavad Haaapsalu linnavalitsus ja SA Läänemaa kasutada Läänemaa reklaamimiseks võimalikult palju ära sotsiaalmeedia võimalusi.

Juuni esimesel nädalavahetusel tuuritas Läänemaal elustiiliblogija Paljas Porgand, kodanikunimega Merilin Taimre. Oma blogis poseerib ta Haapsalu raudteejaama peroonil ja linnusemuuseumi platvormil, einestab Hapsal Dietrichi restoranis, Dirhami kalakohvikus jm, käib ära ka Osmussaarel ja Roosta seikluspargis. Läänemaa pildid on ka Palja Porgandi Instagramis.

Artikli lugemiseks tellige digipakett või logige sisse!

43 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
K.S
1 aasta tagasi

Linnavalitsus hüppas üle lati, nende tase on tegelikult Oksmaa…

Agu
1 aasta tagasi
Reply to  K.S

mis sellel linnavalitsusel häda jälle on?

Kübe
1 aasta tagasi

Kui linn maksab kas siis võivad kõik kodanikud kasutada?

Postimees
1 aasta tagasi

Härra oli ca 8 ajal õhtul Rootsituru kohviku välilauas suht…

Mingi
1 aasta tagasi

Seenelise Töövarju plagiaat, , rahva raha peal turismi harrastaja

Läänlane
1 aasta tagasi

Tule taevas appi….

jama jah
1 aasta tagasi
Reply to  Läänlane

Ma ka ei saa aru, miks ta riietega on!

Mart
1 aasta tagasi

Paljasmaa võiks ka reklaami teha, on selleks igati sobiv tüüp.

väikehaapsallane
1 aasta tagasi

Vanasti peeti suvitajaid muu elu kõrvalt. Peatoiduse tõi linnaelanikule kodus laudas peetud lehm, oma kanad ja köögiviljaaed. Staadioni kohal oli nö. Õpetaja põld. Paralepas ja Koplis kogukondlikud karjamaad. See süsteem toimis veel 1950-te alguses, osalt nõukogude aja lõpuni (viimast lehma peeti vist Uuel tänaval 1980-te algul). Oma silmaga olen näinud, kuidas praeguse Rimi maapealse parkla asemel asunud kartulipõllul hobusega vagusid sisse aeti 1970-te keskel. Rohkem või vähem ametlikke potipõllu-peenramaid Valgeväljal ja Uuemõisa mäletavad kindlasti paljud. Eks ta tiba kiuslik küsimus ole, aga miks peab kogu elu olema üles ehitatud turistidele kamaaruska tantsimisele, mitte tootvale tööle? Vähemalt suund võiks olla võetud… Loe rohkem »

Oijah
1 aasta tagasi

Nii pikk tekst täis mõtetusi.

Mötetust
1 aasta tagasi
Reply to  Oijah

selles “pikas” tekstis ei märganud. Huvitav lugemine.Rohkem sellist.

vot siis
1 aasta tagasi

Sa püha müristus, keegi vanur tahab eluga tagasi 50–70 ndatesse aastatesse. no kuulge ,elu kulgeb ikka edasi,miotte tagasi.

väikehaapsallane
1 aasta tagasi
Reply to  vot siis

Iga uus on unustatud vana. Inglise kirjanik Herbert George Wells oli 1920-tel Saaremaad(?) külastades vaimustunud lihtsast pastoraalsest idüllist, mh. taluvankriga sõidust. Alles 4 aastat tagasi suhtlesin inglastega, kes fännavad käsivikatiga niitmist, mis sealmail juba sada aastat unustatud tööviis. Aga mitte otseselt sellest ei tahtnud ma rääkida, vaid visata õhku küsimuse, kas peab ikka end(a linna) kramplikult müüma? Jah, hetkel on see isegi mõistetav, sest süüa tahaks. Aga miks mõnda linna on läbi aegade ihaldatud külastada niikuinii? Pariisi, Jeruusalemma, New Yorki? Kas need linnad on teadlikult üles ehitatud turismiatraktsioonideks? Ei ole. Nad lihtsalt ON. Ehk võiks Haapsalugi olla see, mis ta… Loe rohkem »

Agu
1 aasta tagasi

Kas te hakkate ära minema või?

Lehm
1 aasta tagasi

Ja nende idülliliste perede naised olid peale päevatööd nende lehmade ja põllulapikeste orjad. Mäletades oma vanaema ja ema elu- tänan ei! Pigem hoolitsen turistide eest, peale tööd lähen koju ja puhkan ja mõnulen. Tehku seda reklaami ükskõik kes

Taat
1 aasta tagasi

Reklaami on vaja, aga millisele sihtgrupile.
Kui Pärnu on rohkem noorte ja edukate, üksikute ning läbustajate meelispaik, on pereinimestele meeldinud jäle Haapsalu.
Ju siis on oodata lõbuläbustajate tungi.

Teha tuleb
1 aasta tagasi
Reply to  Taat

seda, millest on kasu ja selleks on vaja ajaga kaasas käia. Nii lihtne see ongi! 😉

Agu
1 aasta tagasi
Reply to  Teha tuleb

Vale! Kõige jamaga ei pea kaasas käima.

toh oh
1 aasta tagasi
Reply to  Agu

Ja mis jama Agu siin näeb ja kuuleb,ütleks meile ka.

Tõnu
1 aasta tagasi
Reply to  Teha tuleb

Kes ta palkas? See ütleks kõik.
Aga enamus arvab, et sobimatu.

pensionär
1 aasta tagasi
Reply to  Taat

Haapsalu on väga tore rahulik, kena rannajoone ja paljude ürituste meka. Las tüdruk reklaamib, aeg on keeruline, COVi möllab ja välisturism on sel aastal lukus. Ehk tuleks nüüd need Eestimaalased siia kes muidu lennuturismi harrastavad. Võib-olla saavad aru, et polegi kuhugi vaja lennata, meil siin ka suvi.

Aaa
1 aasta tagasi
Reply to  pensionär

Tüdrukuid on erinevaid. Uurige tausta, saate ise ka aru, kas kõlbab.

Kalmer
1 aasta tagasi
Reply to  Aaa

Pagana õige tähelepanek Aaa poolt. Kui meie linnas nii lihtsaid neidusid igale avalikule ametile ei jätkuks,siis vist omasugused ka sellist “reklaami” tegema ei pääseks

Keski.
1 aasta tagasi
Reply to  Kalmer

Paljal porgandil pole midagi viga.
Lihtsat vanainimestel see seksiteema nii jube tabu et sellest äi tohi ei kõssata. Ät jummel kõik oleks va topletkardina taga peiduis.

Kägu
1 aasta tagasi

Väga õige valik! Teda jälgib sots.meedias sadu tuhandeid fänne,nii et tema abiga saab linna hästi turistidele tutvustada.Normaalne inimene ei hakka lambist närima teemal,millest ise ei jaga.

Agu
1 aasta tagasi
Reply to  Kägu

Te olete ka vist sinnakanti

Maakas
1 aasta tagasi

Päris, uhh masendav. See on siis Haapsalu keskmine IQ tase. Üldse mis võib olla nende IQ number kellele toodetakse saateid a’la: Malluka suvi; Paljas porgand; Rannamaja jne.

Hull Sass
1 aasta tagasi
Reply to  Maakas

Eks ikka nendele suunatud saated , kellel IQ ei ole suurem kui jala number ……

Arvaja
1 aasta tagasi
Reply to  Maakas

Praegusel raskel ajal on igasuguse IQ-ga inimeste raha tähtis. Peaasi, et tulevad, meie inimesed saavad tööd ja palka. Minumeelest hea lahendus

kodanik
1 aasta tagasi
Reply to  Maakas

Neid saateid ma ei vaata, aga kodulinna heaks reklaami vaatan küll ja ei parasta midagi. Muidugi oleks linlastele meelt mööda kui keegi oma linna kena ja sõnakas leedi selle reklaamiga hakkama saaks. Kuid teatavasti müüb reklaamil tuntus