Elisa hoiatab petuskeemi eest

Lääne Elu

info@le.ee

Kuula artiklit, minutit ja sekundit
0:00 / :

Internetis levib petuskeem, kus justkui näiliselt Elisa Eesti nime alt reklaamitakse klientidele võimalust võita auhindu. Kuna on teada ka juhtum, kus Elisa klient petuskeemi ohvriks langes, kutsub ettevõte oma kliente olema ettevaatlikud.

Elisa ei ole küsitlust kellelegi saatnud ning tegu on petuskeemiga, mille puhul on kasutatud Elisa logo ja sümboolikat. Üleskutses õhutatakse inimesi vastama küsimustikule, mille täitmisel on võimalus võita auhindu, näiteks Apple iPhone XS ja Samsung Galaxy S10 telefone ja Apple Airpods kõrvaklappe. Üleskutsed on saabunud domeenilt worldvictory.zone ning kirjutatud nii eesti kui ka inglise keeles.

Kindlasti ei tohiks sellele teavitusele reageerida, enda andmeid edastada ega küsimustele vastata.

On teada ka juhtum, kus Elisa klient taolise petuskeemi ohvriks langes. Juulis sai klient teavituse Elisa logo ja sümboolikaga lehelt. Veebilehel paluti sisestada pangakonto ja -kaardinumber, mida inimene ka heausklikult tegi. Klient pöördus Elisasse ning andis teada, et tema kontolt on raha maha võetud. Teavitasime klienti, et tegu on petuskeemiga ja kinnitasime, et ettevõte pole sellist auhinnamängu korraldanud.

Kui krediitkaardi andmed on lekkinud, on soovitatav selle pangakaardi teenuseid piirata või need hoopis sulgeda. Seda saab teha kas ise mobiili- või internetipangas või enda pangateenuse pakkuja abiga. Kliendid, kes on pettuse õnge sattunud ning rahalist kahju kannatanud, võiksid pöörduda politseisse.

Elisa palub tähele panna, et ettevõtte ametlikud reklaamid ja kirjad tulevad alati veebiaadressilt www.elisa.ee või e-maili aadressilt lõpuga @elisa.ee! Kui tekib kahtlusi, et mõni veebileht reklaamib Elisa nime, logoga või muu sümboolikaga mõnd auhinnamängu või küsib andmeid, palub ettevõte sellest teada anda klienditeeninduse telefonil 6 600 600.

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
2 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
Imelik
5 aastat tagasi

“…paluti sisestada pangakonto ja -kaardinumber, mida inimene ka heausklikult tegi.”
Kuidas pangakonto ja -kaardinumbri teadasaamisele järgneb arveldus? Minu teada on vaja veel arvelduseks identifitseerimist ja tehingut ennast? …..

Kommitädi
5 aastat tagasi

Minule tulevad samad imelised pakkumised “Telialt” kui olen Telia võrgus.