Haapsalu liikluse kõige olulisemal tuiksoonel, Tallinna maanteel käib oktoobrist saadik remont. Ühel ümbersõiduteel aga puuduvad kõnniteed ja seal liikumine on jalakäijatele ohtlik. Politsei soovitab jalakäijatel piirkonda võimaluse korral vältida, vahendas ERRi Lääne-Eesti korrespondent Juhan Hepner “Aktuaalse kaamera” loos.
Tallinna maantee põhjapoolsel, vanalinna viival ümbersõidul ei ole Kase ja Jalaka tänaval kõnniteed. Liiklustihedus on seal kasvanud ja talvistes oludes on see jalakäijatele ohtlik, vahendas “Aktuaalne kaamera”.
“Kipuvad külge maha sõitma ja nad ei arvesta, et siin inimesel ei ole kõnniteed ja eriti talvel on libe ja ei ole kusagile astuda. Olen ise vihaga mõelnud, olen bussist kippunud maha jääma, ei saa üle tee, keegi ei lase, kusjuures nad ei arvestada seda märki siin ja olen ise mõelnud suure vihaga hommikul, et helistan politseisse, et tulge vaadake, mis siin hommikul toimub,” kommenteeris kohalik elanik Inna.
Haapsalu aselinnapea Peeter Vikman palub inimestelt teeremondiga seoses kannatlikkust ja ütleb, et Tallinna maanteel on nüüd liiklusele avatud ka Vahtra tänava ristmik ja selleni viiv lõik, mis peaks ehk hakkama liikluskoormust veidi hajutama.
Tallina maantee rekonstrueerimine maksab 1,2 miljonit eurot ja tööd peavad valmis saama juulikuuks.
Haapsalus siis normaalseid valitsejad-vastutajaid polegi?
Uudistes on jah ära unustatud teejupp, mis tuleb Kuuse tänavalt Uuemõisa poole.
Vastutavad tegelased peavad lootma, et lund ei tule, sest siis on õnnetused enam kui kindlad. Ja mis salata, liigutama hakatakse alati peale õnnetust.
Ainult hädaldatakse. Kui pole könniteed, liigud teepeenral ja kõik. Ei tule keegi su astumisele vaipa alla viskama.
Normaalsel firmal oleks töö juba lõpetanud! Need krdid poole ajast viilinud!
Küllap on tegu normaalse firmaga, kel momendil ilmselt töös mitu objekti. Seda võimaldab ka tellija (a`la linnavalitsus) poolt ette kirjutatud pikk tähtaeg. Tegus firma näeb selles head võimalust ka teistel objektidel ette valmistada töid kevadisteks asfalteerimistöödeks.
vaatan ka hommikuti seda autodejoru ja mõtlen, et kust kaugelt nad küll tulevad ja kuhu lähevad siin väikeses Haapsalus. Minul on tööleminekuks vaja läbida 2 km ja saan selle jalgsi käidud ning kasutan selleks kõrvalteid, sest Metsa ja linna peatänava autode heitegaasides ei taha olla.
Miks te käite jala? Karilaid on teile võimaldanud tasuta ühistranspordi just selleks, et neid sitaseid kõnniteid ei peaks tegema. Ekre annab varsti niipalju raha, et iga mats saab omale auto osta. Nii, et kõnniteed on asjatu raharaiskamine. Targemad e siis poliitikud teavad mis on teile hea. Olege vait ja oodake õnne mis kohe, kohe lubati neie õuele peale valimisi.
Miinuseid pole õige laduda. Just niisuguseid piimajõgesid ja pudrumägesid meile lubatakse. Irooniline kommentaar, mis ootab plusse.
Mina käin alati mööda väiksemaid tänavaid, kui tahan Uuemõisa minna.
Tehke nüüd Kastani kergliiklus kuni bensukani välja. Ruumi puudust ei tohiks ju olla.
Kastani piirkonnast jala Tallinna maanteele jõudmine on, eriti praeguse libedaga, tõeline õudusunenägu! Seal konkreetselt ei ole autodel -bussidelgi ruumi sõita, mis siis veel jalakäijatest rääkida. Millist muud teed peaks jalakäija kasutama, et jõuda Kastanist näiteks Rannarootsi või Uuemõisa? Porist või siis jääs endist raudteetammi kasutama? Eriti jube on neid lapsevankritega emmesid vaadata, kes seal ellu püüavad jääda.
Telliks ka Ilmataati, et suurt lund ei tuleks. Ei kujuta ette seda virr-varri, kui lund tuleks ja tuiskaks, kuidas jalakäijad seal Jalaka tänaval liikuda saavad. See Tallinna tänava remondi kulg ja ajastatus näitab kujukalt tänase linnavalitsuse saamatust. Kas tõesti ei oleks saanud töid jagada etappidesse ja kindlatesse ajagraafikutesse. Seesugune pikk ajagraafik on ikka väga kurjasti ja mõjub kindlasti ka Haapsalu mainele halvasti.
Mõtlemiskoht järgmistel valimistel.