Suur liiklusõnnetuste ja neis hukkunute arv Eesti maanteedel viis selleni, et augustis keskendus politsei täie jõuga sõidukite kiiruse mõõtmisele Eesti teedel. Sama tegid Läänemaa politseinikud, kuid kiiruseületajaid Läänemaal rohkem ei tabatud.
„Meie liiklusjärelevalve tundide arv on meeletult tõusnud,” tõdes Haapsalu politseijaoskonna patrullteenistuse vanem Meelis Laurmann.
Augustis veetsid Läänemaa politseinikud teedel liiklusjärelevalvet tehes 1202 tundi, keskmiselt tehakse seda 600 tundi kuus. Laurmann lisas, et ka mais pöörati liiklusele suuremat tähelepanu ja siis veetsid politseinikud teedel üle 1000 tunni.
Mis kuradi kiiruse mõõtmine? Mõõtma peaks järsku seismajäämist, näit. vastu puud. Kiirus pole keskit tapnud tapab negatiivne kiirendus ja üleliigsed materjalid kehas (näit.roolivarras)
Olen kutseline. Kinnitan,et hoiatamine on tunduvalt tõhusam,kui mingi trahv. Muidugi hoiatada peab ka oskama – viisakalt ja soliidselt.
Ja mitu korda siis hoiatatud ka on? Või on saladus?
sina oledki udutule p… e
sain trahvi selle eest, et päeva ajal olid kogemata udutuled sisse jäänud, olin suur seaduse rikkuja, samas räägime , et põlevad tuled aitavad auto märkavamaks teha.. ei tunne usaldust selliste valvurite vastu
No just, ei hoiatata siin midagi. Jutuks hea küll. See tuledelugu hea näide. Viisakust ja mõistmist võiks rohkem olla aga see on minevik meie ühiskonnas. Püüda tuleks joodikuid, narkareid ja haiglaselt kihutavaid hulle.
Paras, et said. Sina oledki see kes liikluseeskirju ei tunne ja udutulesid lisatuledena kasutab.
Ma tundsin ühte venda, keda oli ka hoiatatud sada korda ja trahvitud isegi üks kord, sõitis ennast kasti! Õnneks oli üksi autos. Selle hoiatamise peale ütleb enamik lihtsalt: “loll kits”! Tuleb punktisüsteem käima panna!
Krdi kits , rsk