Rukki kanali tänavused hooldussüvendustööd on lõppenud ja kanal saanud planeeritud sügavuse – 5,2 m Amsterdami nulli järgi.
Rukki kanali hooldussüvendustööde hanke võitnud Insenerehituse AS on kõik lepingutingimused täitnud ja saavutanud Rukki kanali minimaalseks sügavuseks planeeritud 5,2 meetrit Amsterdami nulli järgi. Veeteede amet võttis töö vastu.
Veeteede ameti hüdrograafia ja navigatsioonimärgistuse teenistuse juhataja Kaidi Katuse sõnul kulgesid 24. augustil alanud tööd plaanipäraselt, kuigi selle muutsid keerulisemaks rasked ilmastikuolud. „Väinameres puhuvad tuuled mõjutasid töö tingimusi nii Rukki kanalis, teekonnal kaadamisalale kui ka Vormsi lõuna kaadamisalal. Töö tegemine oli raskendatud ka seetõttu, et seda sai teha vaid öösiti ja limiteeritud ajavahemikus, mistõttu mängis ilmastikufaktor veel erilist rolli,“ kommenteeris Katus.
„Töid teinud Taani lipu all sõitva süvenduslaeva „Margrethe Fighter” meeskond on professionaalne ning suutis vaatamata keerulistele oludele süvendamise õigeks ajaks lõpule viia, saavutades kanali minimaalseks sügavuseks 5,2 meetrit, mis tagab parvlaevaliikluse mandri ja Hiiumaa vahel ka madala veetaseme korral,“ rääkis Katus
Rukki kanali sügavust mõõdistatakse regulaarselt. Järgmised Rukki kanali hooldussüvendustööd on plaanis teha kahe aasta pärast.
ei usu.
Urve Palo mure vagu?