Läänemaa busside uued sõiduplaanid tulevad peatustesse varsti

Kaie Ilves

kaie@le.ee

Bussilpaan Rohuküla sadamas. Foto: Urmas Lauri
Bussilpaan Rohuküla sadamas. Foto: Urmas Lauri

Seoses tasuta sõidule üleminekuga muutusid Läänemaal ka busside sõiduplaanid. Põhja-Eesti ühistranspordikeskuse sõitjateveo spetsialist Kadri Krooni ütles Lääne Elule, et bussifirmad said uued sõiduplaanid kätte läinud nädalal ja selle nädala jooksul panevad bussifirmad need üles kõikidesse bussipeatustesse.

„Meil pole sätestatud, mis ajaks peavad plaanid üleval olema, aga selle nädala jooksul peaksid need üles saama,” ütles Krooni eile. Sama kinnitas Pärnumaa ühistranspordikeskuse juhataja Andrus Kärpuk. „Vedaja on plaanid kätte saanud ja lubanud üles panna,” ütles Kärpuk.

Läänemaa maakonnaliinidel sõidavad M. K. Reis-X ja Go Bus, Haapsalu–Virtsu ja Haapsalu–Lihula liinidel sõidab Go Bus. Haapsalu bussijaama hoones olid eile uued sõiduplaanid väljas, bussiootepaviljonis rippus veel vana plaan. Valgevälja peatuses olid samuti uued plaanid, Uuemõisas veel mitte. Lihulas eile hommikul uut plaani väljas ei olnud.

Bussiplaanide ülespaneku korraldab ühistranspordikeskus kokkuleppel vedajaga – bussifirma saab ühistranspordikeskuselt väljatrükitud ja kiletatud plaanid, mille peatustesse üles paneb.

Läänemaal on kokku 400 bussipeatust. Bussiplaan peab olema igas bussipeatuses.

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
15 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
Atsile
5 aastat tagasi

jube mõnus on meie kliimas, tuule ja vihmaga,talvel libedaga tööle sõita.

töötu
5 aastat tagasi
Reply to  Atsile

Jalgrattaga saab meie kliimas vähemalt 90% sõitudest ära teha. Tuleb vaid veidi rohkem riietusele tähelepanu pöörata. Enese liigutamise preemiaks on parem tervis.
Muide, ka bussile minnes/oodates/tulles puutub inimene tuule ja vihmaga kokku.

larf siinseal
5 aastat tagasi
Reply to  töötu

Ma arvan ka, et põhimõtteliselt saab rattaga suure osa sõitusid ära teha. Miks mitte? Aga siis võiks seda ka välja öelda, et me ei soosi bussitransporti, me hõrendame liine ja tahes-tahtmata otsite muid võimalusi. Praeg”u on suur ümmarguse pilt linna piiril, “meie toome vaesuspiirilt välja! Jube suur korraldus ja riigi muutusekurss – mõned saavad tasuta bussiga sõita! Nii see rikkus tuleb, haa-haa-haaaa!

Ats
5 aastat tagasi

Haapsalu linna, Uuemõisa vahet liiklemiseks piidab enamus aastast jalgratas.

Hook
5 aastat tagasi

Bussiplaanid peatuses võiksid eraldi olla-linnaliini ja maaliinide oma,siis oleks lihtsam aru saada.

ohh sa
5 aastat tagasi

reiside arv on ju nii hõredaks jäänud.minu jaoks,kes ma autoga ei sõida, on see küll probleem.Õhtul näiteks läheb buss uuemõisast linna kell viis õhtul ja siis järgmine alles kell 10 õhtul.See ei ole normaalne.

2. kodanik
5 aastat tagasi
Reply to  ohh sa

Uuemõisas peatub ka terve rodu maaliinide busse, millega linna saab.

Mari
5 aastat tagasi
Reply to  2. kodanik

Maaliini bussiga Neuroloogiasse või kohtumajja või Lainesse ei saa. Sigadus on võtta ära liinid, millega tavalised inimesed toole lähevad. Aitäh keskid, teete valimistel valiku tegemise lihtsaks.

2. kodanik
5 aastat tagasi
Reply to  Mari

Kas maainimesed ei käi nimetatud asutustes. Või kui käivad, siis millise trikiga nad sinna saavad?

Maret
5 aastat tagasi
Reply to  Mari

Ega keskid sõiduplaane ei tee, vale puu all
plärtsud.

Juhan Haapsalust
5 aastat tagasi
Reply to  Maret

Täiesti õige puu alla avaldab kodanik oma arvamust kuna kesikud ruulivad Põhja-Harjumaa ÜTK nõukogus ning rahakott on ühine ja sõiduplaanid koostab MTÜ Põhja-Harjumaa ÜTK tegevjuhtkond, kelle jaoks on Läänemaa ääremaa. Vastust teavad poliitikud!!!

õhusõit
5 aastat tagasi
Reply to  ohh sa

on ajavõit, nii et käi jala, see on tervislik

töötu
5 aastat tagasi
Reply to  ohh sa

Ilmselt tuleb jalgratta peale mõtlema hakata.

Ats
5 aastat tagasi

Sõidame tasuta … aga sellest pole juttugi, et reiside arv vähenes (linnaliinil küll). Kellel sellist jama vaja on?

häälte nimel, tulevikku nägemata
5 aastat tagasi
Reply to  Ats

Kellele? Keskerakonnale. Vastu rinda taguda – meie tegime. Andmata aru, et kui mõni protsent inimestest saab tasuta bussisõidu, siis rahvas sellest rikkamaks ei saa, heaolu ei tõuse. MAJANDUST TULEB ARENDADA, see viib meid edasi, muidu vaesume jätkuvalt.