0

Ridala Offroadil oli nii pinget kui ka dramaatikat

Kaire Reiljan

Kaire Reiljan

kaire@le.ee

Nädalavahetusel Panga vanas karjääris peetud maasturite kestvussõidu Eesti meistrivõistluste II etapil saavutasid Ridala mehed ühe esikoha ja kaks teist kohta.

TR-1 võistlusklassis valitsesid sõitu algusest lõpuni Üllar Ahi (Antsla) ja Indrek Paluteder (Tartu). Nende selja taga käis aga äge heitlus, kus lõpuks kodurajal sõitnud Ridala mehed Raivo Kruusmann ja Ahtos Sinkevicius suutsid viimasel ringil mööduda Saku meestest Jüri Koppasest ja Andres Laurist.

16 ekipaaži seas olid ülejäänud Ridala võistlejate kohad 8. (Üllar Paas, Andres Tretjakov) ja 10. (Timo Uusoja, Maido Kalju, Carl Langi).

ET-1 masinaklassis tabas ebaõnn lätlasi. Riia abielupaar Vadims Seleckis ja Sanita Selecka olid liidrikohalt sunnitud taanduma elektroonilise gaasipedaali tõrke tõttu. Muda ja vesi ei soosi elektroonikat. Lõpuks võitsid Põlvamaa mehed Toomas Land ja Lauri Junkin pikalt „kaasmaalaste” Tõnu Zeigeri ja Raul Luki ees. Riialased gaasi enam anda ei saanud ja veeresid üle finišijoone kolmandana.

Läänemaa võistlejate kohad 13 ekipaaži konkurentsis: 5. Raivo Kruusmann, Martti Ungert, 7. Martin Ment, Taavi-Hannes Kreemann, 8. Ahtos Sinkevicius, Toomas Tenson, 9. Oliver Laug, Marto Lääts, 12. Mark-Aaron Ment, Heldur Orav.

Kõige kiiremini suutsid umbes 2,5 km pikkusi ringe läbida ATV-sõidukid. Algusest peale juhtisid vaheldumisi vennad Karl-Erik Abram (Aruküla) ja Markus Abram (Jõelähtme). Lõpuks noorem vend Karl-Erik väsis ja langes kolmandaks. Võitis Markus, keda viimastel ringidel ründas ohtlikult Turba noormees Anton Martin.

Kaasvõistlejad ja huvilised soovivad aga kiiret paranemist neljanda koha saanud tallinlasele Indrek Vainlole, kes sattus viimasel ringil avariisse.

Veokite klassis olid Ridala mehed Arvo Kruusmann, Martti Ungert ja Tiit Kaljuveer juba võidurõõmu maitsmas, aga viimasel ringil oskasid nad kodurajal leida ohtliku porimülka, kus nende ZIL rattad taeva poole keeras. Esikoha said tartlased Urmas Uffert, Roomet Soome ja Kris Laarmann. Kahekordse Eesti meistri Kruusmanni meeskond tuli teiseks.

ET-2 masinaklassis oli stardis kolm võitjasoosikut. Algul valitsesid sõitu lätlased Girts Gailitis ja Guntis Puzulis ning Joel Purga (Vastsemõisa) ja Kiur Ojala (Kärdla). Ape meeste masinal kuumenes mootor üle ja nad katkestasid. Eestlaste masinal tuli aga rehv maha ning uuesti rajale saamine võttis aega.

Liidreid pidevalt seiranud Ridala mehed Matis Trei ja Priit Hänni pääsesid juhtima ning targa ja masinat säästva sõiduga hoidsid edumaad lõpuni. Tasuks esimene võit koduradadel.

Ridala Offroad peeti neljandat aastat jutti. Peakohtunik Jaan Villak hindas kõrgelt Ridala maasturiklubi korraldustööd: „Nad on aastatega arenenud ja mõjuvad väga tegusa sõpruskonnana. Rada ise on huvitav ja ainulaadne. Vanas liiva-kruusakarjääris peetav sõit on publikule hästi jälgitav. Nagu amfiteatris.”

Fotod Arvo Tarmula

Ridala offroad. Tarmula01 Ridala offroad. Tarmula02 Ridala offroad. Tarmula03 Ridala offroad. Tarmula04 Ridala offroad. Tarmula05 Ridala offroad. Tarmula06 Ridala offroad. Tarmula07 Ridala offroad. Tarmula08 Ridala offroad. Tarmula09 Ridala offroad. Tarmula10 Ridala offroad. Tarmula11 Ridala offroad. Tarmula12 Ridala offroad. Tarmula13 Ridala offroad. Tarmula14 Ridala offroad. Tarmula15 Ridala offroad. Tarmula16 Ridala offroad. Tarmula17 Ridala offroad. Tarmula18 Ridala offroad. Tarmula19 Ridala offroad. Tarmula20 Ridala offroad. Tarmula21 Ridala offroad. Tarmula22 Ridala offroad. Tarmula23 Ridala offroad. Tarmula24 Ridala offroad. Tarmula25 Ridala offroad. Tarmula26 Ridala offroad. Tarmula27 Ridala offroad. Tarmula28 Ridala offroad. Tarmula29 Ridala offroad. Tarmula30 Ridala offroad. Tarmula31 Ridala offroad. Tarmula32 Ridala offroad. Tarmula33 Ridala offroad. Tarmula34 Ridala offroad. Tarmula35 Ridala offroad. Tarmula36 Ridala offroad. Tarmula37 Ridala offroad. Tarmula38 Ridala offroad. Tarmula39 Ridala offroad. Tarmula40 Ridala offroad. Tarmula41 Ridala offroad. Tarmula42 Ridala offroad. Tarmula43 Ridala offroad. Tarmula44 Ridala offroad. Tarmula45 Ridala offroad. Tarmula46 Ridala offroad. Tarmula47 Ridala offroad. Tarmula48 Ridala offroad. Tarmula49 Ridala offroad. Tarmula50 Ridala offroad. Tarmula51 Ridala offroad. Tarmula52 Ridala offroad. Tarmula53 Ridala offroad. Tarmula54 Ridala offroad. Tarmula55 Ridala offroad. Tarmula56 Ridala offroad. Tarmula57 Ridala offroad. Tarmula58 Ridala offroad. Tarmula59 Ridala offroad. Tarmula60 Ridala offroad. Tarmula61 Ridala offroad. Tarmula62 Ridala offroad. Tarmula63 Ridala offroad. Tarmula64 Ridala offroad. Tarmula65 Ridala offroad. Tarmula66 Ridala offroad. Tarmula67 Ridala offroad. Tarmula68 Ridala offroad. Tarmula69 Ridala offroad. Tarmula70 Ridala offroad. Tarmula71 Ridala offroad. Tarmula72 Ridala offroad. Tarmula73 Ridala offroad. Tarmula74 Ridala offroad. Tarmula75 Ridala offroad. Tarmula76 Ridala offroad. Tarmula77 Ridala offroad. Tarmula78 Ridala offroad. Tarmula79 Ridala offroad. Tarmula80 Ridala offroad. Tarmula81 Ridala offroad. Tarmula82 Ridala offroad. Tarmula83 Ridala offroad. Tarmula84 Ridala offroad. Tarmula85 Ridala offroad. Tarmula86 Ridala offroad. Tarmula87 Ridala offroad. Tarmula88 Ridala offroad. Tarmula89

NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid, vajutades lipukese ikooni.

Kommenteeri

avatar
wpDiscuz