Koit Uus: Turba asemel võiks laenuga ehitada raudtee Haapsaluni

Andrus Karnau

andrus.karnau@le.ee

koit uus

Koit Uus. ARHIIV

Ettevõtja Koit Uus tegi tänasel kohtumisel Eesti Raudtee juhtkonnaga ettepaneku, et valitsuse eraldatud 8 miljoni euro toel võiks laenata raha ja ehitada valmis mitte ainult Turba lõigu, vaid raudtee Haapsaluni.

„Selle asemel, et see kaheksast miljonist ehitada Turbani ära ja siis olla paari aasta pärast uue olukorra ees, et hakata nullist pihta Haapsaluni sikutama, oleks parem sellele kaheksale laenata raha juurde ja ehitada kohe Haapsaluni, kaasata sinna vajadusel pangad, vajadusel rohkem eraraha. Me oleme ka nõus rohkem investeerima kui vaja on, aga et see ei jääks poolikuks,” rääkis Uus „Aktuaalsele kaamerale”.

Haapsalu raudteetammi omanikuna on Lääne Raudtee valmis tegema mistahes koostööd Eesti Raudteega.

„Me tegime ettepaneku hakata seda koos tegema, et tõsta see teema eraldi firmasse, kas siis puhtalt Eesti Raudteena või meiega koos. /…/ Eesti Raudteel on nii palju muresid seoses transiidi kadumisega, et see Haapsalu seltskond ei pääse pildile,” rääkis Uus. Tema sõnul on raudteetammi müümise osas kõik variandid võimalikud ning kui antakse kinnitus, et raudtee Haapsaluni ehitatakse, võidakse see ka maha müüa.

Vaata „Aktuaalse kaamera” uudislugu siit

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
28 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
777
7 aastat tagasi

Raha, Raha, muud ei taha!

kah ootaja
7 aastat tagasi

mina jälle olen aru saanud, et Koit Uus, kui midagi ette võtab, siis ka ära teeb, las olla luukeredega – eks neid ole kõigil inimestel.

Ahjaa
7 aastat tagasi
Reply to  kah ootaja

kahjuks küll

!Kui
7 aastat tagasi
Reply to  kah ootaja

Oleksid oodanud kahjusid omast taskust kinni tagudes,siis nii ei räägiks.Ja midagi ta ei tee nii väga ära,liiva jookseb kõik,kui tuule suund on väär.

vaatame
7 aastat tagasi

Raudtee tulgu,kui tõesti tulema peab, aga i l m a Uusi abita ja puhtalt.See mees on luukeredega.
Ja kui teha,siis kaubaveoga,mitte tilu-lilut.Ehk jääbki järgmisesse nn. “vene”-aega siis,tähendab,kui suhed naabriga on lahenenud.

Imelik
7 aastat tagasi

Kodanik Uusil on ilmselt selles suhtes õigus, et investeering “hakkab tööle” alles Haapsaluni ehitades ja investeering võib olla ka ajakriitiline.

Lihula+Linnapea
7 aastat tagasi

24 osa oli..

Lihula+Linnapea
7 aastat tagasi

Surma ei otsinud keegi…

Ants
7 aastat tagasi

Kas tõepoolest on vaja raudteed,mis toob enne valimisi kuulsust poliitikutele ja Uusile,kuid pikas perspektiivis 5 miljonit kahjumit aastas Eesti raudteele,pluss ülesvõtmiskulud 10 aasta pärast. Küll see meie Eesti riik on ikka rikas! Remontige selle raha mahaviskamise asemel parem olemasolevaid teid! Puudub rahva küsitlus,mitu inimest seda kasutama hakkab. Kas poliitikud hakkavad siis ka Haapsalust Tallinna sõitma? Mõttetu luulu.

raudteeootaja
7 aastat tagasi

Iga päev selleteemalisi uudiseid lugedes tunnen suurt lootust, et kõik läheks selliselt, et raudtee vähemalt Haapsaluni tuleb! Edu Koit Uusile, Veiko Tišlerile Eesti Raudteele.

maailmalõpuootaja
7 aastat tagasi
Reply to  raudteeootaja

tunnen suurt lootust, et see surnust ülestõusnud laip ükskord maapeale tagasi tuleb, nagu piibel lubab, allleluuja

Vovka
7 aastat tagasi

Palju ta siis neid “loonud” on? Peale nende ettevõttete mis erastamisega kaasa tuli? Ahjaa, uuemõisa autokeskus. Rohkem paraku ei tea.

n
7 aastat tagasi

Koit on nagu on, aga, läänlased, mõelge kui palju töökohti ta siiakanti loonud. Vähemalt mõtleb selle kandi arendamisele ka. Kõike ei pea Tallinna ümrusse koondama.

Ardo
7 aastat tagasi
Reply to  n

kellele tema töökohti vaja on, varsti jäävad sellest sendipalga töödest ka kohalikud ilma, kui ainult aafrika mandrilt poisse kiiremine haapsalusse saaks ta vedada, aga krt merkel on kvoodid liiga väikesed teinud

Ardo
7 aastat tagasi
Reply to  n

vaevalt see koit selle kandi arendamisele mõtleb, asi ikka rahas nagu alati, lihtsalt saab kasutada soodsat tööjõudu ilma suuremate konkurentideta alal. Millist arendamist silmas peetakse sinisilmake?