Maksu- ja tolliamet nõustab kliente Skype’i teel

Riina Tobias

riina.tobias@gmail.com

Kuula artiklit, minutit ja sekundit
0:00 / :

Maksu- ja tolliamet võttis alates 15. veebruarist testperioodiks kasutusele internetitelefoni tarkvara Skype.

Skype’i kaudu saavad kliendid vastuseid tulu deklareerimise küsimustes ja abi nii paber- kui ka elektroonilise deklaratsiooni täitmisel.

Skype’i kaudu saab teha tasuta kõnesid läbi interneti, kõne kvaliteet on võrreldav tavatelefoni helikvaliteediga.

Artikkel jätkub peale reklaami

Maksu- ja tolliamet juhib tähelepanu, et Skype’i kontole saab ainult helistada, tekstisõnumitele amet ei vasta.

Maksu- ja tolliameti kasutajanimed Skype’i võrgustikus on tulud1 ja tulud2.

Kliente teenindatakse esmaspäevast neljapäevani kella 8.30–16.30 ja reedeti kella 8.30–15.30. Testperiood kestab kuni 2. aprillini.

Reklaam