Kuigi möödunud nädala lõpus oli lootust, et täna avatakse jäätee, teed jää peal oleva vee tõttu täna ei avata.
Jääteemeister Roger Õiglas ütles, et vett on teel umbes kümme sentimeetrit. Kui vett ei oleks, saaks tee avada. „Loodame, et annab mõne kraadi külma,” ütles Õiglas.
Seda, millal on lootust jäätee avada, Õiglas öelda ei osanud, kuid ütles, et käib teed igal hommikul kontrollimas ja kui tee saab avada, annab ta sellest kohe ka transpordiametile teada.
Haapsalu-Noarootsi trass on jääle märgitud. Nädalavahetusel ei saanud jääteed avada, sest pealesõit Österbys oli nädalalõpul veel nõrk ja pehme ning vajas tahenemist.
Detsembris ütles transpordiameti juht Kaido Padar, et kulude kärpimiseks on otsustatud minna selliste emotsionaalsete projektide kallale nagu jääteed. Haapsalu linna- ja Lääne-Nigula vallajuhtidele teatati, et sel talvel amet Haapsalu–Noarootsi jääteed ei raja ega hoolda.
5. jaanuaril leppisid Haapsalu ja Lääne-Nigula juhid transpordiametiga kokku, et kui ilm lubab, rajatakse kolmekesi ühiselt Haapsalu ja Noarootsi vahele jäätee. Jäätee ehitushanke võitis Paralepa Sadam, kelle pakkumine koos käibemaksuga oli 35 786 eurot.
Viimastel aastatel on maanteeametil jääteedele kulunud 45 000–75 000 eurot aastas. Tunamullu avas maanteeamet seitsmest jääteest kaks: Haapsalu–Noarootsi jäätee läks maksma 21 000 eurot. 4 km pikkune jäätee eksisteeris 13 päeva, millest oli liiklusele avatud vaid kolm päeva.
Viimati olid kõik seitse jääteed – kuus saarte ja üks Noarootsiga – Eestis avatud 2011. aastal.
Need meie ilmatargad alles kuu aega tagasi kraaksusid, et veebruaris tuleb veel külma nii, et munad püksis külmuvad ära. Vene ilmateadlased ütlesid juba aastavahetusel, et jaanuariga saab talv läbi.
Ma ei pidanudki olema selgeltnägija, et seda ette ennustada D………kes ütles, et meil raha pole?
Ei pea punnitama. Valimisteni on aega. (Urmas – seekord miinus). Täiesti mittevajalik projekt. Kui inimene (tark) läheb elama karutussi, siis kogukond ei pea valjuhäälselt kaasa elama. Põliselanike jaoks ei ole probleemi. Nendel, kes kisa tõstavad on piisavalt võimekust maanteed pidi sõitmiseks.
alati on kindlam ja mugavam mitte midagi teha, siis on kindel pluss.
ilmne kadedus, aga harjutamine pidi tegema meistriks
võiks mõne tähtpäeva puhul, näiteks esimesel mail ja koos rongkäiguga läbi linna peatänava
Jäätee avatakse/ ei avata veebruaris. Pluss või miinus.
kõik nägid, et sula tuleb ja kestab. Milleks ilmateade, kui teeeditajad ei märka? Avamise ja sulgemise saab nüüd korraga ette võtta. Kahjuks.
35 tonni mitte millegi eest
Minu meelest ka mõttetu raha raiskamine. Selle raha eest võiks parem linnatänavatel auke lappida.
Või natukenegi liiva muretseda!
Linnavurled Haapsalust ei saagi Österby sadama kohvikusse kohvitama sõita. Österby kohvikul jääb tulu samata, millest kohviku pidajad osavallale kümnist maksavad. Jäävad loodetud külastajate numbrid täitmata???
Millest järeldad, et kohe kõik lepingu raha välja makstakse? Ega see summa siis ainult märkide väljavedamist ei sisalda, naljatilk.
Ja saigi raha vette maetud.
Kahjuks enam suurt külma ei tule.
Kirjutage kohe et tänavu ei avata .
Saigi 35 tuhhi preemiaks jäätee promomise eest