Kuvatud 3 pilti, galeriis pilte: 10
Eile õhtul kogunes Haapsalu raudteejaama paarsada inimest rongiliiklust meenutama ja sümboolselt rongi ootama. Kohaletulnud said pileti, mis kehtib rongiliikluse taasavamise päeval.
Viimane reisirong sõitis Tallinna–Haapsalu liinil 22. septembril 1995.
Fotod: Arvo Tarmula
Loomulikult olen ma rongi poolt-see on ohutum ja loodetavasti mugavam ka kui autoga sõita.Lisaks saab sõidu ajal arvutiga tööd teha.Aga kõik paneb paika piletihind ja selle lõbu peaks kinni maksma üksnes tarbijad läbi piletihinna. Ma pole harjunud teiste kulul elama ja sms-laene võtma.Et asi ära tasuks,peaks igal reisil olema u. 1000 reisijat.
.. siis vast pikk rong! Vähemalt seitse vagunit. Lööge või maha, aga ei usu, et Haapsalust preagu Tallinna nii palju busse käiks terve päeva kohta, et 1000 inimest kokku saaks.
on vaid kõhutuule laskmine
Valesti saad asjast aru. Raudteed ei soovi mitte Taal taastada, vaid see on vajalik inimestele ja Läänemaale. Nüüdseks aru saadud, et seda raudteed võimalik teha pea POOLE odavamalt ja see on juba kõva pluss. Ning kui asju teha läbimõeldult, oleks reisijaid kindlasti tunduvalt rohkem kui lihtsalt ühe rongi sõitmisel – vaja on ka sidumised bussiliinidega, jõudmine Rohukülast Vormsile ja Hiiumaale ja on veel palju muid nüansse. Maksan maksumaksjana kinni ka parvlaevaühenduse ja see loomulik, inimestel on vaja liikuma pääseda ning autostumist ei saa pooldada.
seda kommunismi on küllalt ehitatud, tahad rongiga sõita, tee omale erafirma ja pane rong käima. ühistranspodi uuringud on ammu tõestanud, et rongiliiklusel haapsallu pole mingit perspektiivi. see vajaduse motivatsioon on ainult valimiseelne vahu üleskeeutamine
Vastupidi, tasuvusuuring tõestab, et reisirongiliiklus on isetasuv. Tont aga ei tea, et ei Edelaraudteel kaubavedu ei toimu.
Lootus sureb viimasena…. Aga kuna kaubavedu Haapsalu suunal puudub,siis reisijateveoga seda ära ei majanda.Järelikult järjekordne dotatsiooniobjekt,mille plekivad kinni kogu riigi maksumaksjad. Taalist saan ma muidugi aru- miljoni krooniga ostetud raudtee oleks mõnus miljoni euro eest riigile tagasi müüa…..