Täna veidi pärast kella nelja pärastlõunal juhtus Haapsalus Tallinna maanteel Vahtra ristmiku lähisel avarii, kus Tallinna suunas sõitnud järelhaagisega sõiduauto Škoda ei suutnud ees järsult pidurdanud autoga kokkupõrget vältida ning sõitis sellele tagant sisse.
“Eespool tegi keegi vasakpööret Vahtra tänavale ning minu ees sõitnud BMW pidurdas järsult,” lausus teedeehitusfirmale kuuluva Škoda roolis istunud Rauno. “Pidurdasin küll, näe, jäljed on näha, aga haagise tõttu ei saanud ma nii ruttu pidama.”
BMW, millele Škoda sisse sõitis, olevat saanud kergelt mõlkida. “Nüüdisaja autod on ju ehitatud eest pehmed,” nentis Rauno.
Kuna keegi avariis viga ei saanud, on tegemist kindlustusjuhtumiga. Veel enne kella viite õhtul oli Tamme tänava fooriga ristmikust kuni Vahtra ristmikuni Tallinna suunas ummik, sest avariisse sattunud Škoda takistas selles suunas liikumist.
“Haapsalu puksiirid olid kinni, nii ootangi Tallinnast saabuvat puksiiri,” lausus Rauno.
Fotod: Urmas Lauri
Auto jubinad ka kokku korjatakse või mis? Vähe sellest et ei suudeta surnud siilegi üles korjata. Kurat kas tõesti ei näe autojuhid linnas liigeldes et siil on sõiduteel?
Ära aja pada, Rauno! Kell 15.37 aeglustas punane kia, et pöörata vasakule. Tema taga sõitev hall Audi jäi kia taha ootele. Samuti jäin mina seisma Audi taha. Seejärel oli paari sekundi pärast kuulda tagant kummivilinat mis lõppes litakaga. Minu taga seisma jäänud X5-le oli käruga skoodapraktik sisse lajatanud. Äkkpidurdusest on asi ikka väga kaugel. Ka päike paistis selja tagant. Ilmselt näppisid telefoni ja unustasid, et teele peaks tihedama intervalliga vaatama? 15.37.30 lükkab kia sisse vasaku suuna. kiirus 42 km/h. sel hetkel. Olles enne aeglustanud kiiruselt 48 km/h. 15.37.42 oleme jäänud seisama rahulikult aeglustades ja pidurdades. Paar sekundit hiljem rehvikiun ja… Loe rohkem »
vanasti kui tee laiem oli ei olnud siukest jama
Ei olnud jah. Siis tõmmati pohhuilt mööda kui väga kiire kuskile oli. Nüüd pole kuskile tõmmata, saab ainult kõnnitee kinni parkida. Ja politseil on savi.