Möödunud aastal oli üks populaarsemaid "firmaautosid" Subaru Legacy. Foto: NetCarShow
Ärileht reastas möödunud aastal müüdud populaarsemad autod ja veel mõned menukad pigem luksusklassi kuuluvad masinad ning arvutass välja, kui palju tuleb neilt uue korra järgi tasuda erisoodustusmaksu.
Rahandusministeeriumi ettepaneku kohaselt asendatakse kehtiv erisoodustuse fikseeritud piirmäär auto võimsusest sõltuva arvestusega ning määratakse kilovati hinnaks 1,96 eurot. Seega kujuneb erisoodustuse maksukohustuseks (tulu- ja sotsiaalmaks) 1,3 eurot ühe kilovati kohta kuus.
Sõiduautode puhul, mida kasutatakse üheaegselt nii ettevõtluses kui ka eraotstarbel, loobutakse sõidupäevikute abil arvestuse pidamisest. Vaid ettevõtluse tarbeks kasutatavate sõiduautode puhul oleks ettepaneku kohaselt kohustuslik sõidupäevikut pidada, sest nende puhul esineb rahandusministeeriumi hinnangul suurim maksurisk.
Vaata graafikut Ärilehe veebist siit.
Rahvusvahelised pangad orjastavad riike. Riik orjastab ettevõtteid. Ettevõtjad orjastavad rahvast. Rahvas võtab kätte ja korlib riigist minema. Riik kiidab takka vata kui tublid me oleme ;))))) Nii see rahva orjastamine käib.
Tulumaks 90% peale ja rahu majas. Niikuinii teeb laias laastus juba praegu sama välja, irw.
on riigikassat täiendada, varsti kaob see päevikupidamine ära ja diferentseeritakse seda maksu ikka tõusu suunas, aga vaevalt see firmasi kotib, tarbija maksab ikka kõik kinni
Tahaks sellist l.lli nähe kes neid megamakseid tegema hakkab – vabandust aga keskmiselt 2500 eurose aastamaksu asemel peab iga viimanegi laiskvorst seda sõidupäevikut edasi