Viimase aja uuringud näitavad paraku, et laste hariduse kvaliteet sõltub üha rohkem vanemate rahakotist. Kas suurem osa meie niigi napist järeltulijate põlvkonnast peabki siis piirduma poole rehkendusega, nagu üks külakoolmeister soovitas kord Tootsi-nimelisele õpilasele? Või nügib moodne aeg meie lapsi nagunii poole-rehkenduse-hariduse poole? On ju infotehnoloogia ja kübermaailm pööranud senise elu pea peale.
Uut maailma on vaja juba koolipõlves tundma õppida, teisiti ei saa elus hakkama. Nõnda on kooliharidusse lisatud digitehnoloogia õpet, teisalt on tasakaaluks vaja juurde liikumistunde, sest muidu võivad noored inimesed kõiksugu ekraanide taga päris kiiva kasvada. Ja jätame suurema (mõtte)töö tehisaru teha - see pole ju ilus väljavaade?
Üles jääb keskne küsimus: millal siis noor inimene mõtlema ja elu mõtestama õpib? Haridusvaldkonna uurijad usuvad, et senisest palju rohkem tuleb tähelepanu pöörata õppijate elu eesmärkide otsingutele. Noore inimese isiklik eesmärk peab olema talle enesele tähenduslik ning hõlmama püsi
aitab ka teadusliku kommunismi õpetus seda
on see küll täiesti pseudoprobleem meie hariduses..On palju tõsisemaid asju, mille pärast peaks muretsema!
ja väga pikka aega ongi olnud koolis usuõpetuse puudumine probleem number 1 eesti ühiskonnas. See on üks elementaarne õpetus inimeseks olemise kohta.
ühiskonnaõpetuse raames.
Kui on kohustus lapsed viia lasteaeda halloweeni päeval musta riietatuna ja hea kui veel luukere pilt ka peal on, siis millisest haridusest me räägime?
kuulda, et sellist deemonite kummardamist lasteasutustes viljeletakse.
Uskumatu, et sotsil selline terve mõistuse välgatus tuli. Kuristiku serval tuleb mõistus pähe.
on maailmas kultuuri toonud ikka nagaaniga
Sots on ikka diagnoos. Pigem on küsimus ebakvaliteetses hariduspoliitikas ja riigi (haldus)suutmatuses koos poliitilise tasandi olematu kvaliteediga ehk meie koolides on õpetamise kvaliteet ebaühtlane, hariduse korraldus arusaamatu ja õppetöö eksperimenteerivalt ülepaisutatud. Ja see, et rikkamad suudavad maksta eraõpetaja eest, on tagajärg mitte põhjus. Inimlik lollus koos lähenevate KOV valimistega iseloomustab seda artiklit.
Soomes oli alles hiljuti uudis, et üks ateistide perekond sai 1500 euri hüvitist, kuna nende laps võttis üritusest osa ,kus lauldi jeesusest laulu ja kuna neid ei olnud sellest informeeritud, kaebasid nad korraldajad kohtusse.
See on tõend ühiskonnast, kus võimul lollid.
juttu ajab suust välja ainult sots
Usundiõpetus tekitaks noortel hoopis segadust ja usaldamatust praeguse maailma vastu. Räägivad ju kõik usundid, kui halvad isikuomadused on ahnus, ihnus, petturlus, salakavalus ja materialismi iha. Äri- ja ettevõtluse tundides aga õpetatakse, et need kõik on hoopis head, elu edasiviivad väärtused ja omadused, et teha äri, arendada ettevõtlust ja saada rikkaks…
… ja nõnda me aina üksteisel nahka üle kõrvade tõmbamegi imestades sealjuures truudusetuse ning ebaõiglase ja konfliktse maailma üle.