Maakondades, kus seni on kehtinud tasuta transport, tuleb tööealistel inimesel 22. jaanuarist hakata piletit ostma.
Läänemaal kehtivad tsoonihinnad, kus ühe tsooni pilet maksab sularahaga ostes 1 euro, e-raha ehk ühiskaardiga tasudes 0,75 eurot. Kahe tsooni pilet maksab vastavalt 1,7 ja 1,28 eurot ning kolme tsooni pilet 2,4 ja 1,8 eurot. Vaid Haapsalu ja Rohuküla vahel ühendust pidaval nõudeliinil 1A maksab pilet kõigile, ka õpilastele ja pensionäridele, 2 eurot.
Kuidas ma saan osta pileti number 34 või 36 bussis ühiskaardiga? Linnaliinis pole mingit probleemi. Kas ma pean bussijuhile ütlema, kuhu ma minna soovin ja siis kaarti viipama? Ma ei sõida Haapsalu piirist välja.
Ma vist tean seda bussijuhti, neil ka keskmine vanus päris pensioniea lähedal.
and so what?
Muidugi tuleb maksma hakata. Kaua te teiste seljas liugu lasete.
Nahaalid tahavad ikka teiste arvelt elada.
Keskerakondlane: 10 miljoniga, mis rahva käest tasulise ühistranspordiga ära võetakse, ei tehta midagi paremaks, see raha läheb munitsipaal turismiks seltsimeestele, kes austraaliasse , kes mumba lumbasse
süüakse maalt välja, et teha ilmselt maad uutele nursipaludele
Kõik rohelised kilkavad ja kägisevad, et eelistage ühstransporti ja samal ajal teevad selle tasuliseks. Kui enne kasutasin võimalikult palju linnaliibi bussi, siis nüüd hakkangi oma autiga sõitma. Lihtne: üks ots kesklinna 1,50€, edasi tagasi 3€. Kütuseliiter ~1,6€. Kui aparaat tarbib ~8L/100km, siis selle ühe päeva edasi-tagasi piletiraha eest saab ~20km autoga sõita. Mis kuradi põhjusel ma peaksin veel siis ühistransporti eelistama, mis tuleb km. lõikes kordades kallim, liigub harva + peab kraam käe otsas tassima. Tänan ei. Ehk siis palju õnne rohelised oravad – saite järjekordse geniaalsusega hakkama. Ärge nüüd uuesti kägisema hakake, et liiklusesse on autosi palju juurde tulnud,… Loe rohkem »
Lihtne: üks ots kesklinna 1,50€, edasi tagasi 3€. Kütuseliiter ~1,6€. Kui aparaat tarbib ~8L/100km, siis selle ühe päeva edasi-tagasi piletiraha eest saab ~20km autoga sõita.
Väga primitiivne arusaam auto ekspluatatsioonikuludest! Hakatuseks arvuta oma auto sõidukilomeetri hind ja ära unusta, et see ca 8l/100km kohta on ideaaltingimustes kuskil laboris arvutatud ja et auto liigutamiseks ainuüksi kütusest ei piisa!
10 korda mugavam, kui kusagil bussipeatuses külmetada, teadmata , kas buss üldse tulebki
ma arvan, et tean ikka sinust paremini, kui palju kütet mu masin reaalselt võtab. Mine targuta mujal.
Ja kust need tsoonid hakkavad…sellest, mitte sõnagi…tea, kas nad ise ka asjale on “pihta saanud””…tehti midagi ära ja kasu nagu ikka “0”. Ex kui varsti liine sulgema hakataxe…siis läeb “põnevamax”…
kunagi , müstilises tulevikus hakkab millegi pärast rong ka haapsalu rohuküla vahel sõitma , maksab pilet ilmselt sama palju, kui talinabanast berliini, sest see on eriline tsoon ja sõita jõuavad ainult põhjamaa veneetslased, kellest kindlasti vändatakse ka aastate jooksul oskari vääriline film
Praha- Berliin maksis ntx 14 euri nägu rongiga…Tea palju meil Tln-Rix maksma hakkab, oravajõugu juhtimisel arvan, et 3x rohkem…
Lugege mu huultelt…
Õige kah. Tasuta asju pole olemas!
Mõistlik, täiesti absurdne oli see, et tööealine inimene sõidab bussiga tasuta ehk teiste kulul.
Tööealine töötu peab nüüd jala kõndima, sest tal on aega küll.
Kuhu siis töötul kiire on? Kas bussis sõites sisustasid oma aega?
Ma liikusin ka siis jala, kui buss tasuta oli.
KÕIK peavad maksma, mitte nii, et osad ei maksa ja sõidavad seega kellegi teise arvelt.
peavad maksma ja ka kõik peavad sõitma, kes ei maksa ja ei sõida, tuleb kuulutada julgeoleku riskiks riigile ja välja saata
need kümned tuhanded ametiautod riigiametites, kohvimasinad, jõusaalid, mullivannid töökohtadel on ju neile tasuta