Kolmapäeval leppisid Haapsalu ja Lääne-Nigula juhid transpordiametiga kokku, et kui ilm lubab, rajatakse kolmekesi ühiselt Haapsalu ja Noarootsi vahele jäätee.
Detsembris ütles transpordiameti juht Kaido Padar, et kulude kärpimiseks on otsustatud minna selliste emotsionaalsete projektide kallale nagu jääteed. Transpordiameti taristu haldamise teenistuse direktor Raido Randmaa teatas Haapsalu linna- ja Lääne-Nigula vallajuhtidele, et sel talvel amet Haapsalu–Noarootsi jääteed ei raja ega hoolda.
Läänlased siiski püssi põõsasse ei visanud ja ühiselt asuti otsima võimalusi, kuidas ametlik jäätee siiski ehitatud saaks.
hello, im not local. I want to visit Estonia to sea the ice roads.
Do you know is it possible now to drive on ice road?
How about Munalaid – Kihnu?
Milleks veel jaanuari lõpul jääteed vaja , hulk raha jälle tuulde, ilm on heitlik kord-miinus10-15, siis +5+7 ,no kas veel vähe on õnnetusi, alles vajus auto läbi jää, kas oli vist Viigil. Küsige ikka inimestelt ka ,on siis tõeliselt eluliselt vajalik see jääte kui kasutusaeg on napp kuu aega, mõnikord pole sedagi
linna pakspersed peavad jalad kõhu alt välja kraapima ja teed puhtaks ajama!
Siis mõelge oma ulmeprojekte!!
Sitt linnavalitsus!!!
Inimestel on igav vist,et mingit jama ajavad. Tehke mingi tinderi konto vms.
Jäätee on vajalik asi, püsiühendus muidugi veel vajalikum. See on loogiline käik,et omavalitsused võtavad asja üle kui riigi valitsus kõigile pähe laseb.
Respect Haapsalu ja L-Nigula juhtidele.
Teed paar lõbusõitu ja ongi suure tuulega suur sula mis kõik jääteed õõtsuma paneb, täielik raha põletamine.
Külades tundub küll,et maanteeameti ainuke ülesanne on hoiatada lume ja libeduse eest,ülejäänu on juba kodanike oma mure.Hoiavad truuvilt raha kokku,et kevadel ülemustele tulemustasusi maksta.
Omavalitsejate toetatud jääd mõõda tee Noarootsi ja Haapsalu vahel kuulutati avatuks ning esimene supelus jääaugus tehtud japside autu merevees leos, kes järgmine ning üks ei jää teiseta?
LE-s saab muljetada ja kommarid sillas!!!
Ja kokkuleppijad jagavad vastutust läbi jää vajujate osas…
LE tasuta artikliosast ei paista välja, et erinevalt mem-kohvikule ‘katust’ pakkuva turvafirma üleöö palkamisest tuleb jäätee rajamiseks korraldada ametlik hange, teeehitajat hakatakse alles otsima(!) ning ehituse algse tärminina mainib Sukles 29. jaanuarit. Halloo!!!? Imetlen meie krigiseva ja valikuliselt toimiva riigiaparaadi üldist kohmakust! Huvitav, kui kiiresti jäätee tegelikult valmiks alates tänasest ja juba teada-tuntud tegija käe all? 3 päevaga? Korruptsiooni vältimiseks peaks ka muid filtreid olema peale pikaldase hankesüsteemi.
vt: jäätee rajamisega on aega kevadeni, peaasi, et saaks enne sula rahad eraldatud. Aga 4 lauaga MEM kohvik on ohtlik riigi julgeolekule ja võib Kallase valitsuse kukutada, siin pole midagi passida!
Kas sellistel elvistel valus pole rumal olla?
Ehk põhjendad oma väidet, orjameelne.
Ehk oleks siiski targem tegu ehitada sild”üle vaevavete”,aga mitte igal võimalikul juhul jääteed rajada!? Lõppkokkuvõttes aastate lõikes oleks võibolla soodsam?!
juhuks ehitaks kaks silda
mehed pumpaks tolle tagalahe tyhjas ja oles kogu aig kuiva jalaga käima koht
kandis vilja , jälle saab raha kantida ja mõni sõrmeotsad rasvaseks teha, keskendutakse pakasuhale