Haapsalu saab tuleval nädalal reklaamiekraani

LED ekraani uus asukoht. Foto: eskiis
LED ekraani uus asukoht. Foto: eskiis

Tuleval teisipäeval paigutatakse Haapsalus Tallinna maantee 6a kõrvale, Niine bussipeatuse lähedale leedekraaniga reklaamtulp.

Reklaamtulba paigutamise ajal – teisipäeval kell 10-16 on piirkonnas Tallinna poole liikuval sõidusuunal liiklus häiritud.

Haapsalu aselinnapea Tõnu Parbuse sõnul võtsid leedekraani paigutamine aega, sest elektripaigaldamisega läks arvatust kauem.

Leedekraani paigaldab Haapsallu Megameedia Grupp. Parbuse sõnul on nad teinud 5-aastase lepingu ning reklaamtulba aluse maa kasutamise eest küsib linn renti 250 eurot kuus.

Algselt oli plaanis reklaamtulp paigaldada Haapsalu sissesõidu juurde, kohta, kus aastaid on olnud Kastani poe reklaam. Parbuse sõnul oleks seal hakanud valgus autojuhte ülekäiguraja juures häirima. „Praeguses asukohas tundus, et ei sega elanikke ja liiklusohutuse seisukohast tundus ohutu,” ütles Parbus.

Esialgu pidi reklaamtulba paigaldamine olema sel neljapäeval, kuid see lükkus järgmisesse nädalasse.

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
15 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
Veebe
3 aastat tagasi

Väga lahe. Muutub natuke city moodi.

Riina
3 aastat tagasi

Aga Moveki aiataga ju on juba.

väga vahva
3 aastat tagasi

Jumal tänatud! Lõpuks ometi- seda uudist olen pikalt oodanud! Nüüd pole vaja enam kinno minna.
Ma ei saa hästi aru- tuulikud keelati ära- aga selline, tarbimist ülistav monument on okei?

vahva jah
3 aastat tagasi
Reply to  väga vahva

See on ka areng ja teie olete kade kommenteerija, kui edukad ja töökad midagi teevad. Vot umbes nii tullakse siia varsti teile kirjutama!

väga vahva
3 aastat tagasi
Reply to  vahva jah

vastupidi- mulle väga meeldib, kui edukad ja töökad midagi teevad, eriti, kui neil teha lastakse.
Lihtsalt jääb silma, et selline tilulilu- meelelahutust ja raiskamist-tarbimist propageeriv värviline post on ühiskonnas aktsepteeritud.
Seda, kes selle asja sinna korraldas ei nimetata ärikaks. Millegipärast.
Aga need, kes päriselt loovad meile tarbimiseks need väärtused (mida me kõik nii loomulikuks peame)- kaup poes, elekter traatides, soe tuba jne.- neid me nimetame ärikateks ja rahvavaenlasteks.

nojah, aga
3 aastat tagasi
Reply to  väga vahva

see avaldab ka infot kesklinna liikluse kohta, rohuküla praamiummikutest jne jne. Infotahvel niiöelda, mitte ainult coca cola

K.s
3 aastat tagasi

Muidugi, valimised ju tulekul, saavad kõik need asjapulgad, kes peatänava lagedaks raiuda lasid, veel viimast korda oma larhve eksponeerida….a see ei aita- need kännud me lihtsalt juurime välja LVst seekord…

ood
3 aastat tagasi

Kas uuemaid seriaale saab kah sealt näha?

Vaatkuslops..
3 aastat tagasi

„Praeguses asukohas tundus, et ei sega elanikke..” ütles Parbus. No saame näha, keegi pole arvamust küll küsimas käinud. “Ööd on siin mustad” ja nii peab ka jääma!

hmm
3 aastat tagasi
Reply to  Vaatkuslops..

linn võiks neid nii 100 tk panna üles. 250€ kuus korrutame 100ga saame 25000€ kuus. See ju hea juba linnale, kas pole või?

üks
3 aastat tagasi

reostusallikas juures

Tiit
3 aastat tagasi

„Praeguses asukohas tundus, et ei sega elanikke ja liiklusohutuse seisukohast tundus ohutu,” ütles Parbus.

Lasnud siis panna oma majaette kui nii ohutu on see vilkumine.Pärnus näen oma aknast seda virvendust 24/7 ja ei ole veel 2 aastaga harjunud.

oh hullu
3 aastat tagasi
Reply to  Tiit

Ja mida siis reklaamima hakatakse, loodame, et mitte coca colat ja kaitsemASKE.

jaapanis
3 aastat tagasi
Reply to  oh hullu

pannakse sellised plakatid suurte ülemuste elusuuruses piltidega asutuse ukse ette selleks , et töötajad saaks emotsionaalselt ennast välja elada selle plakati peale sülitades, see maandab stressi ja loob parema töö õhkkonna, meil võiks seda meetodit samuti kasutada, pole vaja mingeid emori uuringuid, sülje hulk näitab suhtumise ära

Tiit
3 aastat tagasi
Reply to  oh hullu

Esimene ja pikk reklaam .PÜSIGE KODUS.