Turba–Haapsalu–Rohuküla raudteed saab hakata projekteerima kohe, kui trassil saavad tehtud geodeetilised uuringud.
22. jaanuaril tunnistas Saue vallavalitsus Turba aleviku ja Harju-Läänemaa piiri vahelise raudteelõigu taastamise keskkonnamõjude hindamise aruande nõuetele vastavaks. Sihtasutuse Läänemaa projektijuht Rein Riisalu ütles, et sellega on keskkonnamõjud hinnatud kogu trassil Riisiperest Rohukülani ja saab edasi minna projekteerimistingimuste koostamise ja projekteerimisega.
Riisalu sõnul on praegu lõppjärku jõudnud ka SA Läänemaa tellitud geodeesilised uuringud, mis tähendab, et Eesti Raudtee saaks peagi tegema hakata raudtee eskiisi. Selle põhjal saab omakorda korraldada hanke raudtee projekteerija leidmiseks.
Artikli lugemiseks tellige digipakett või logige sisse!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid, vajutades lipukese ikooni.
Kommenteeri
Kas keegi teab, mitu inimest sõidab igapäevaselt Turba-Riisipere vahel?
Kas seda peab üle lugema hakkama? Igatahes Tallinna ja Paldiski vahel on sõitjaid küll. Siis jätkub neid ka Turbani.
jaanuaris 8 kuni 12 inimest nädalas. Detsember oli muidugi rekordiline
3 maksimum, kõik on õnnelikud, ärimehed eriti
Vähe pakud.