Suured bussid ei mahu Niine peatusse

Kaugliinibussid on nii pikad, et reisijad peavad astuma konarlikule munakivisillutisele. Arvo Tarmula

Kaugliinibussid on nii pikad, et reisijad peavad astuma konarlikule munakivisillutisele. Arvo Tarmula

Vast valminud Tallinna maanteel Haapsalus ehitati Niine peatuse bussitasku nii väike, et pealinnast tulevad suuremad liinibussid mahuvad vaevu sinna ära ja inimesed peavad väljudes astuma ebatasastele munakividele.

Artikli lugemiseks tellige päevapilet, digipakett või logige sisse!

32 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
ärge
3 aastat tagasi

virisege. niimoodi võetakse liinid maha, kuna lihtsalt bussid ei mahu peatusesse. 😀 😀 😀 mulle endale pakub huvi, miks ei mahtunud bussitasku asfaldile eestikeelne viide “BUSS”. ühesõnaga on igast küljest kokku hoitud!

täpp
3 aastat tagasi

Ei kujuta ette ,kui juhtub,et mitu bussi korraga peatusesse jõuab,kas liiklus jääb seisma.

Jäme
3 aastat tagasi

Uskumatu kui pahatahtlikud te olete. Olen nõus, et kitsam tee on halb sest täis peaga sõites võib kitsaks jääda.

Kitsa
3 aastat tagasi
Reply to  Jäme

Ise ka aru saad mida kirjutad?

Imelik
3 aastat tagasi

Bussid ei ole pikad vaid projekteerija/ehitaja/järelvalve on ebapädev.

Prr
3 aastat tagasi
Reply to  Imelik

Pigem lähteülesanne oli vildakas ja omaniku järelvalve olematu,kui just oodatav tulemus ei ole see mida närme.

Arvos
3 aastat tagasi

Kogu see kitsas külavaheteeks muudetud peatänav on paras õnnetus. Valesti projekteeritud.

Agu
3 aastat tagasi
Reply to  Arvos

mismoodi see kitsas on, normaallaiusega tee ju. Ma ei tea muidugi, kui laia masinaga te sõidate, aga kaldun arvama, et mitte üle kuue meetri laiusega

teeme ringi, teeme hullemaks
3 aastat tagasi
Reply to  Agu

Vaieldamatult oli varem parem. Laiem tee tehti kitsamaks. Tee ääres parkijad (ja neid olematuks teha ei ole võimalik) takistavad liiklemist. Normi piires võib ju tee laius olla, aga see ei muuda tõsiasja, et sõidutee muutus liikleja jaoks halvemaks.

Arvos
3 aastat tagasi
Reply to  Agu

Kindlasti on normaallaiusega 2,8 ja teisel pool 3-meetrine könnitee kus jalakäijad pea puuduvad?

ärge
3 aastat tagasi
Reply to  Agu

ma ei ole veel sattunud olukorda, kus nt kiirabi tuleb mööda lasta sellel kitsal lõigul, kuid minu silmamõõdu järgi saab see olema üsna keeruline ülesanne, kui vastasuunas ka auto liigub.

Mihkel
3 aastat tagasi

Talvel on ka paha seda munakivisillutist puhastada. Kindlasti peaks panema sinna siledad kivid.

...1959
3 aastat tagasi

See pole ju suur mure – võtke need raudkivid üles ja pange siledad kõnnitee kivid asemele ja ongi korras.

Juku
3 aastat tagasi
Reply to  ...1959

ma tean haapsalus ühte firmat kellele meeldib linnas unikivi paigaldada. Eriti veel linnale.

K.S
3 aastat tagasi
Reply to  Juku

Mõtled “Käsu Koeri” või?

kes
3 aastat tagasi
Reply to  ...1959

Pange, võtke, muutke! See jutt sobib projekteerijale ja ehitajale.

Koma
3 aastat tagasi

tulge mõistusele ometi! Kas linn peaks iga kord hakkama peatuseid ümber ehitama kui mõni firma busse vahetab? See,et Lux ei mahu on pseudoprobleem! Essugi kirjutada pole,et jälle vaja mingi kiunuv artikkel teha? Olen mitu korda tallinnast bussiga tulnud sinna peatusesse ja pole mingit probleemi olnud.
Inimestel nii igav,et saaks ainult kiunuda iga asja kallal

Agu
3 aastat tagasi
Reply to  Koma

Ettenägelikumalt peaks projekteerima ju! Kõigile on teada, et busse on eri pikkusi, miks mitte siis teha väikse pikkuse varuga paeatus?

komake küll
3 aastat tagasi
Reply to  Koma

Keegi polegi busse vahetanud. Teatud liinidel on lühemad bussid ja osadel liinidel pikemad bussid. Ära peavad mahtuma mõlemad. Mingit kiunu pole vaja siit välja lugeda, see on kõigest reaalsus.

Nimetu
3 aastat tagasi

Aga mina olen uhke! Sitta see bussipeatus. Inimesed tulevad üritustele autodega ja varsti rongiga!!

töhh
3 aastat tagasi

terve see uus tee on nagu mingi loodusõnnetus. .

Tallinna mnt.
3 aastat tagasi
Reply to  töhh

nimeline Haapsalu linna tänav on täiesti normaalne, annab sõita küll. Või peaks ehitama 4+4 realise kiirtee, et virisejad oleksid rahul.