Kirjandusmängul esindab Läänemaad Haapsalu põhikool

Tarmo Õuemaa

tarmo@le.ee

Kuula artiklit, minutit ja sekundit
0:00 / :
Kuvatud 3 pilti, galeriis pilte: 6

Kolmapäeval peeti Haapsalu lasteraamatukogus üle-eestilise 3.-4. klasside õpilaste kirjandusmängu Läänemaa eelvoor.

Kolmeliikmelised võistkonnad olid hoolikalt läbi lugenud 12 hiljuti ilmunud väärt lasteraamatut ning suutsid väga hästi toime tulla nende põhjal koostatud mänguliste ülesannetega. Muuhulgas esitati raamatute pealkirju ilmekate pantomiimidena ja tehti sündmustikul põhinevaid vaimukaid reportaaže. 

Võrdses konkurentsis saavutas parima tulemuse Haapsalu põhikooli võistkond koosseisus Uku Toomas Rand, Hendrik Rand (mõlemad 4a klass) ja Kert Pärnapuu (3b klass). Nende juhendaja on õpetaja Piret Pärnapuu.

Kirjandushuvilised poisid esindavad Läänemaad 8. aprillil rahvusraamatukogus kirjandusmängu lõppvõistlusel.

Kirjandusmängu lasteraamatud

Priilinn, Ketlin. Evelini uued lood. Tänapäev, 2016. 229 lk.

Püttsepp, Juhani. Gibraltari laevakoerte ühing. Tänapäev, 2015. 230 lk.

Raud, Piret. Lugu Sandrist, Murist, tillukesest emmest ja nähtamatust Akslist. Tänapäev, 2015. 96 lk.

Reinaus, Reeli. Pärdik Päär ja hauaröövlid. Tänapäev, 2015. 206 lk.

Tomusk, Ilmar. Digipöörane kool. Tammerraamat, 2015. 172 lk.

Barnett, Mac. Kaks kaaki. Sinisukk, 2016. 220 lk.

Holm, Jennifer L. Kuldkala number 14. Pikoprint, 2015. 193 lk.

Ohlsson, Kristina. Klaaslapsed. Tiritamm, 2016. 224 lk.

Parr, Maria. Vilgukivioru Tonje. Eesti Raamat, 2013. 269 lk.

Riddell, Chris. Ada Goot ja kummitushiir. Tammerraamat, 2015. 210 lk.

Walliams, David. Jube tädi. Tänapäev, 2016. 210 lk.

Vendel, Edward van de. Koer nimega Sam. Päike ja Pilv, 2015. 110 lk.

1 koht HPK 2 koht HPK 3 koht Taebla HPK tüdrukud lahendamishoos Pantomiim Reportaazh

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
0 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments