Neli aastat on linnavalitsusest kuulda, kui raske on linna rahaline seis. Et ots otsaga kokku tulla, tuli müüa isegi metsaraie õigust. Ei sõnagi suurtest mõtetest, pöördumistest, lubadustest. Nüüd, mil valimised on ukse ees, tuleb linnajuhtidelt ideid nagu Vändrast saelaudu. Olgu ideed kui tahes säravad, aga kui nendega tullakse lagedale otse valimiste eel, jääb kahtlus, et valijat peetakse lolliks ja teda tahetakse haneks tõmmata.
Sellesse kategooriasse läheb ka ettepanek, et linnaliinibussis võiks olla sõit kõigile tasuta. Idee on ju kena, sest puudutab neid, kes ei ole kõige jõukam ja jõulisem osa elanikest: lapsi ja pensionäre, inimesi, kel ei ole autot.
Kui Tallinnas tekitas tasuta bussisõit viha ja kadedust, sundis sisse ja välja kirjutama, siis läänlaste ettepanekus on sümpaatne, et tahetakse kaasata teisi omavalitsusi ja teha sõit kõigile priiks. Ka Tallinnas oleks pahandamist ja segadust vähem, kui linn oleks otsinud toetust ja andnud kõigile tasuta sõidu õiguse.
Tallinnas on tasuta bussisõidu üle pilkajaid rohkem kui neid, kes on rahul. Küllap saavad ka Haapsalus samasuguse ettepanekuga välja tulnud nahutada. Õigusega saavad, aga vaid siis, kui jutt osutub valimiseelseks õhumulliks.
Mõlemad olete lambad. Eks Tallinnas oli pahameelt seepärast rohkem kuna ei tehtud seda kõigile tasuta ning olgem ausad, pealinnas pesitseb ikka palju noori kes seal tööl on või koolis kuid sissekirjutus on neil enda kodulinnas kuna ei taha/ei saa või on lihtsalt liiga keeruline end üürikorterisse või sõbra juurde sisse kirjutada, et saada tasuta seda transporti aga kui oleks tasuta kõigile nagu siin hetkel lubatakse siis oleksid kõik rahul ning vaevalt, et keegi seal kurdaks (mõni kibestunu kindlasti aga see on tavaline). Ausalt öeldes mina olen väga tasuta ühistranspordi poolt Haapsalus, no kui sa ikka elad näiteks kiltsis või vanalinnas… Loe rohkem »
raadio, õhtuleht ja kroonika – maailmapilt paigas!
sa vist põed mingit haigust. Ravi ehk aitab.
saada selle TTÜ uuringu link siia, minu teada tegid seda kaks tellitud rootslast…kellegi suunamisel. saada link ja vaatame seda uuringut koos.
Loeksin seda isegi, aga kahjuks kuulsin raadiost. Nii et – pole anda. Lausa õnn et ma pole poliitik, saan uuringuid rahumeeli lugeda-kuulda, ilma et paranoia tekiks.
mulle meeldiks küll, siis saaks vähema vaevaga teise linna otsa arstile
näib, et Tamm & co käivad Sukles & co’le kõvasti närvidele
TTÜ värske uuringu põhjal on bussisõitjate arv Tallinnas tõusnud 1,3%. Teaduri sõnul oleks raha eest sõitjate arv tõenäoliselt langenud, nüüd langus peatus ja keeras veidi tõusule. 1,3% on tõusuks siiski raske nimetada.
Seega on Suklese-Karilaiu jutt sellest, et rahvas hakkab bussiga rohkem sõitma, pigem valimiseelne blää-blää kui reaalne elu. Umbes nagu Haapsalu ujula, kus Suklese äriplaani kohaselt pidi igal rajal 24/7 ujuma 5 inimest.
Heino Tamm, mine uju end kaineks
uju ise, Urmas Sukles
Mis sul minu nimi ette jäi? Minule ei ole kainuse testi vaja teha, aga sulle vast küll…
Tallinnas on tasuta bussisõidu üle pilkajaid rohkem kui neid, kes on rahul – KUST SA SEDA VÕTAD???
….pole olemas.Kõik kulud jäävad ju endiseks ja need maksavad kinni kõik maksumaksjad oma maksudest. Ka need,kes bussi ei kasuta. Nii et linnajuhid pingutavad üle-kindlasti jääb mõni lasteaia remont tegemata või hea algatus rahapuudusel toetuseta.Aga alustada võiks linnaametnike palkade vähendamisest…..