Neljapäeval oli Promenaadi hotellis võistlustules 16 Haapsalu kutsehariduskeskuse majutusteeninduse eriala õpilast.
Paaridesse loositud tüdrukud pidid poole tunniga korrastama numbritoa uute klientide jaoks. Tüdrukuid ootasid ees segi aetud voodid, näpujälgedega peeglid ning “klientide” maha jäetud tühjad pudelid.
III kursuse õpilasi võistlusteks ette valmistanud õpetaja Krista Põllula (1. pildil) sõnul ei hinnata ainult tüdrukute koristusoskusi. Õigete töövõtete ja -vahendite tundmise kõrval on ülitähtis ka võistlejate koostöövõime, samuti suhtlemis- ja keeleoskus. Näiteks pidid võistlejad tubade korrastamise ajal vastama soome-, vene- ja ingliskeelsete “klientide” küsimustele Haapsalu vaatamisväärsuste kohta.
“Tüdrukud õpivad klienditeenindust hästi laialt ja seda nad väga ka hindavad,” ütles Põllula. Tema sõnul tulevad majutusteeninduse eriala õppima hästi tublid ja tragid tüdrukud.
Võistlejate tööd hindasid HKHK majutusteenuste korralduse eriala täiskasvanud õpilased, kellest paljudel on endal praktilisi kokkupuuteid majutusasutuse töö korraldamisega.
Parimateks toateenindajateks tunnistati Anne-Mari Puusepp ja Margot Raudseping.
Võistlus oli üheks osaks eriala praktilisest komplekseksamist, mille esimese osana teenindasid õpilased kokavõistluste ajal kooli külalisi.
Fotod: Arvo Tarmula
Poole tunniga? Max. aeg peaks olema siiski 10min.