Alates märtsist saavad kõik pindalatoetuse taotlejad lisaks maakondlikule PRIA teenindusbüroole tasuta e-PRIA kasutamise juhendamist ka maakondlikest nõuandekeskustest.
Maakondlikes nõuandekeskustes juhendatakse kliente erinevate e-PRIA teenuste osas, kuid eelisjärjekorras oodatakse nõu küsima kliente, kes soovivad taotleda pindalatoetust. Peamiselt juhendatakse teemadel: kliendiks registreerimine, põldude ja niitude joonistamine, põllumassiivide uute piiride deklareerimine ja piiride muutmine, pindalatoetuse taotluse täitmine ja esitamine.
e-PRIA alase juhendamise saamiseks tuleb pöörduda kohalikku nõuandekeskusesse ja broneerida endale aeg, ühele kliendile on arvestatud keskmiselt kaks tundi. Nõuandekeskuste kontaktid ja lahtiolekuajad leiab veebilehelt või PRIA maakondlikust teenindusbüroost. PRIA Läänemaa teenindusbüroo asub Jaani 10, Haapsalu 90502, tel 4722 040.
Soovitatav on keskuse poole pöörduda võimalikult varakult, kuna taotlusperioodil ei pruugi vabu aegu jaguda. Juhendamisele minnes tuleb kindlasti kaasa võtta ID-kaart ja teada selle paroole. e-PRIA kasutamiseks sobib ka Mobiil-ID.
Teenuse sihtrühma kuuluvad põllumajandustootjad, põllumajandussaaduste töötlejad ja turustajad ning teised maapiirkonnas tegutsevad ettevõtjad ja isikud, kes soovivad taotleda PRIA vahendatavaid toetuseid.
e-PRIA tugiteenuse pakkumise eesmärgiks on e-PRIA kaudu toetust taotlevate isikute arvu ning esitatavate andmete ja dokumentide osakaalu suurendamine arvestusega, et mõne aasta pärast on võimalik PRIAle taotluseid esitada vaid e-PRIA vahendusel.
e-PRIA tugiteenust rahastatakse riigieelarvest.
Tugiteenuse osutamist korraldab halduslepinguga Maaelu Edendamise Sihtasutuse Eesti põllu- ja maamajanduse nõuandeteenistuse koordineeriv keskus.
e-PRIA tugiteenust pakutakse maakondlikes nõuandekeskustes käesoleva aasta 15. juunini, kuid e-PRIA juhendamisega jätkatakse sügisel.