Vast valminud Tallinna maanteel Haapsalus ehitati Niine peatuse bussitasku nii väike, et pealinnast tulevad suuremad liinibussid mahuvad vaevu sinna ära ja inimesed peavad väljudes astuma ebatasastele munakividele.
Vast valminud Tallinna maanteel Haapsalus ehitati Niine peatuse bussitasku nii väike, et pealinnast tulevad suuremad liinibussid mahuvad vaevu sinna ära ja inimesed peavad väljudes astuma ebatasastele munakividele.
virisege. niimoodi võetakse liinid maha, kuna lihtsalt bussid ei mahu peatusesse. 😀 😀 😀 mulle endale pakub huvi, miks ei mahtunud bussitasku asfaldile eestikeelne viide “BUSS”. ühesõnaga on igast küljest kokku hoitud!
Ei kujuta ette ,kui juhtub,et mitu bussi korraga peatusesse jõuab,kas liiklus jääb seisma.
Uskumatu kui pahatahtlikud te olete. Olen nõus, et kitsam tee on halb sest täis peaga sõites võib kitsaks jääda.
Ise ka aru saad mida kirjutad?
Bussid ei ole pikad vaid projekteerija/ehitaja/järelvalve on ebapädev.
Pigem lähteülesanne oli vildakas ja omaniku järelvalve olematu,kui just oodatav tulemus ei ole see mida närme.
Kogu see kitsas külavaheteeks muudetud peatänav on paras õnnetus. Valesti projekteeritud.
mismoodi see kitsas on, normaallaiusega tee ju. Ma ei tea muidugi, kui laia masinaga te sõidate, aga kaldun arvama, et mitte üle kuue meetri laiusega
Vaieldamatult oli varem parem. Laiem tee tehti kitsamaks. Tee ääres parkijad (ja neid olematuks teha ei ole võimalik) takistavad liiklemist. Normi piires võib ju tee laius olla, aga see ei muuda tõsiasja, et sõidutee muutus liikleja jaoks halvemaks.
Kindlasti on normaallaiusega 2,8 ja teisel pool 3-meetrine könnitee kus jalakäijad pea puuduvad?
ma ei ole veel sattunud olukorda, kus nt kiirabi tuleb mööda lasta sellel kitsal lõigul, kuid minu silmamõõdu järgi saab see olema üsna keeruline ülesanne, kui vastasuunas ka auto liigub.
Talvel on ka paha seda munakivisillutist puhastada. Kindlasti peaks panema sinna siledad kivid.
See pole ju suur mure – võtke need raudkivid üles ja pange siledad kõnnitee kivid asemele ja ongi korras.
ma tean haapsalus ühte firmat kellele meeldib linnas unikivi paigaldada. Eriti veel linnale.
Mõtled “Käsu Koeri” või?
Pange, võtke, muutke! See jutt sobib projekteerijale ja ehitajale.
tulge mõistusele ometi! Kas linn peaks iga kord hakkama peatuseid ümber ehitama kui mõni firma busse vahetab? See,et Lux ei mahu on pseudoprobleem! Essugi kirjutada pole,et jälle vaja mingi kiunuv artikkel teha? Olen mitu korda tallinnast bussiga tulnud sinna peatusesse ja pole mingit probleemi olnud.
Inimestel nii igav,et saaks ainult kiunuda iga asja kallal
Ettenägelikumalt peaks projekteerima ju! Kõigile on teada, et busse on eri pikkusi, miks mitte siis teha väikse pikkuse varuga paeatus?
Keegi polegi busse vahetanud. Teatud liinidel on lühemad bussid ja osadel liinidel pikemad bussid. Ära peavad mahtuma mõlemad. Mingit kiunu pole vaja siit välja lugeda, see on kõigest reaalsus.
Aga mina olen uhke! Sitta see bussipeatus. Inimesed tulevad üritustele autodega ja varsti rongiga!!
terve see uus tee on nagu mingi loodusõnnetus. .
nimeline Haapsalu linna tänav on täiesti normaalne, annab sõita küll. Või peaks ehitama 4+4 realise kiirtee, et virisejad oleksid rahul.