Riigikogu liige ja Haapsalu volikogu esimees Jaanus Karilaid ütles, et Läänemaa on tasuta maakondlikuks ühistranspordiks valmis.
Karilaidi sõnul tunnustab ta majandus- ja taristuminister Kadri Simsoni määrust, mis võimaldab tasuta ühistransporti ja soodustab inimeste liikumist. „See on läänlastele suur võit,“ ütles Karilaid. „Maapiirkondades on paljudel inimestel madal sissetulek ning tuntav osa teenistusest kulub tööle sõitmiseks.“
Karilaid pidas oluliseks, et lisaks tasuta sõidu rakendamiseks mõeldud vahenditele eraldab riik kohalikele keskustele raha ka liinide tihendamiseks ja see raha on ette nähtud kõigile, sõltumata sellest, kas piirkond rakendab tasuta sõitu või mitte.
Karilaidi sõnul on Haapsalu linnavõim oma ettepanekud Põhja-Eesti ühistranspordikeskusele juba esitanud ning loodetavasti kõik sujub.
Majandus- ja taristuminister Kadri Simson allkirjastas täna piletihinnamääruse, mis asendab seniseid maavanemate korraldusi, millega sätestati maakondliku bussitranspordi piletihinnad.
Huvitav, millised ettepanekud Haapsalu on liinide tihendmiseks esitanud? Loodetavasti ikka küsiti inimeste käest, millised liine oleks kõige rohkem vaja. Praegu on mitmes kohas olukord, kus bussiga linna saad aga tagasi mitte. Või vastupidi.
Kõigil pole autot ega võimalust autot juhtida (tervislikel põhjustel!)
Kel on, sõitke aga edasi, keegi ei keela! Miks Te bussiteenuseid arvustate?
Pole keelatud arvustada mitte kellelgi. Sellepärast arvustangi, et maal POLE VÕIMALIK BUSSIGA TIHTILUGU SÕITA. Peatused kaugel, liinid hõredad.
Maainimene kasutab ikka autot. Ei kõmbi ta kilomeetreid toidukotiga ega igapäevaselt tööle-koju. Nõndanimetatud tasuta ühistransport tuleb neisse paigusse, kus võim kesikute käes. Saavad kisada – TEHTUD! ja nii soovitakse-surutakse vähe hiljem seda peale ka mujal. Valimispromo missugune! ja ka selle promo maksame kinni kõik meie ise. TASUTA ASJU POLE.
Tasuta liinid ja muu lubatu vajab raha, mida saab makse, tariife, aktsiise jmt tõstes. Ja juba alustati elektrihinnatõusust rääkima. Suurtarbijatele lubati soodsamaid tariife. Aga elanikud, sm Karilaid?
“Rasvase” riigipiruka juurde viivad ikka pealinna elanike hääled, see kolkalinna pirina elab üle ja pealegi “külvivolinik” kohapeal olemas, kes probleemid sirgeks ajab ning musta valgeks räägib.
Loe ja imesta seda Karilaidu. Jääb mulje, et see mees on justkui teiselt planeedilt. Ütleb, et Läänemaale tuleb ühistransport. Unistada ju võib, kui ministril endal ei ole veel täit selgust. Arusaamatu, kuidas Haapsalu linnavalitsus andis ühistranspordi toimimise otsustamise Tallinna meestele, nüüd siis näeme-kuuleme, kui palju nad meid siis arvestavad?
Ka tasuta lastaiatoit pidid Haapsalu tulema, kus see on?
On ikka tasuta, kuulda on et selle jaoks peab keegi su pereliikmetest linnavalitsuses töötama.
TASUTA asju POLE OLEMAS! Kui keeruline on sellest aru sada?????!!!!!!
Täpsustagem siis – kasutajale tasuta.
Looda sa! Lihtsalt töötu abiraha ei tõsteta nii palju, kui vaja oleks!
Nüüd on nii, et proua Kadri Simson ei saa ise ka aru, mis toimuma hakkab kuna kehtestatud määruse alusel linna ühistranspordi eest maksab Haapsalu Linnavalitsus. Siit küsimus kui 01.07.2017 kehtima hakkava määruse järgi on endises Ridala valla maakondlik ühistransport tasuta, mille eest maksab riik. Kuid uus ühinenud Haapsalu linna haldusesse kuulub ka endise Ridala valla piirkond, kus peaks olema bussiliiklus tasuta ja endise Haapsalu linnaliinide eest maksab Haapsalu linn. Põhja-Eesti ÜTK-l puuduvad finantsvahendid oma hallatava piirkonna tasuta bussiliikluse korraldamiseks. Olukord on lootusetult sassi läinud. Proua Kadri Simsoni kehtestatud määrus ühistranspordi korraldamiseks ajab kommertsliine pidavad ettevõtjad liinilube tühistama ja samal ajal… Loe rohkem »
kasutan palju ühistransportit.Hea,mugav,turvaline.Ei pea ise muretsema.Päris head on ka ühendused Tallinnaga.Nii et kindlasti tasub seda arendada ja miks mitte ka ettepanekuid teha bussisõitude kohta.Lihtsalt eitamine ja vingumine ei vii ju kuhugi.
Haapsalu- Tallinna liini teenindavad kommertsliinid ja maakondlikud kaugliinid. Proua Kadri Simsoni määruse alusel peaksid maakondlikud kaugliinid teenindama reisijaid tasuta. Kas kommenteerija “mina” kujutab ette, mis hakkab toimuma kommertsliinidel, kes võtavad tasu pileti eest ja tasuta maakondlikel kaugliinidel?
keda kotib