Sihtasutuse Haapsalu ja Läänemaa muuseumid turundus- ja kommunikatsioonispetsialistina alustas maist tööd Egon Erkmann.
Läänemaa muuseumide juhi Anton Pärna sõnul valiti Erkmann umbes 15 kandidaadi hulgast välja seetõttu, et ta tunneb muuseumide tööd ja on teinud nendega koostööd juba aastakümneid.
Kas tõesti on vaja eraldi turundus spetsialisti,palju meil neid siis on,?
Ohjaaa, spetsialiste on liigapalju, rahakotti ikka pingutatakse ja samas laiutatakse????
Lihtsalt omadele töökoht. Naine ka liigub ühest ametist teise.
Millega tegeleb ”muuseumi turundusjuht”? Mis töö see on selline? … ja üldse, miks on vaja neid SA-sid (sihtasutusi) dubleerima põhiasutuste tööd? —- ei näe muud põhjust kui maksumaksja rahade kantimine väljavalitute ringile.
Umbes nagu kliimaksiministeeriumis Kliimaseaduse Arvamusrännaku Kordinaator.
Eks see turundusspetsialist “planeerib” näitusi…ja joonistab jooniseid ja kavu, kuhu seina milline pilt paigutada…planeerides külastatavust ja käivet…