Nädalavahetusel möllanud torm, sellest tingitud elektrikatkestused ja puudulik info rikete ning nende kõrvaldamise kohta näitasid, kui oluline on, et olulisi teenuseid tagavatel ametitel ja firmadel oleks kohapeal inimene, kellega ühendust võtta.
Varasematel aastatel on jäänud tunne, et Läänemaal elektrikatkestusi polegi. Selle tunde on tekitanud Imatra korralikult ehitatud liinid, kohapealne juhtimine ja kiire reageerimine. Kui oligi rike või katkestus, tehti see kiiresti korda ja informeeriti ka asjaosalisi.
Igas rajoonis oli Vene ajal oma elektriga.leivakombinaat..piimakombinaat.jne…iga külakeskuse peale oli haigla…
Tuksi.Hara Sutlepa..ambulatooriumid.koolimajad…
Aga mis nüüd on…???
Orjavabrikud on jäänud..
Elagu Kaja Kallas ja tema 12 jüngrit
Juhtkiri iseenesest on õige aga küsimus pole niivõrd kõneisiku puudumises kui tervikuna aina globaalsemaks muutuvas süsteemis. Mõnel kohalikul liinibrigaadi juhil on kindlasti teada, mida ta mehed nüüd ja kohe tegema lähevad, kuid puudub ‘suurem pilt’ või häiriks tööajal telefonile vastamine põhitegevust – liinitööd.
Kunagi oli igas maakonnas ka elektrijaam ja leivatehas. Strateegiliselt mõistlik olnuks need säilitada. Sama loogika järgi on laevadel uppumisohu vähendamiseks veekindlad sektsioonid.
määääääääääääääääääää
juhtkiri, palun esitada nimekiri , milliste ametkondade ja asutuste esindajad peaks haapsalus kohapeal 24/7 olema, kus nad resideeruksid ja millega muul ajal tegeleksid ning mis on tulemus, kui nad on kättesaadavad.
LE on 100% feministlik punt, nad ei saa aru sellistest asjadest.