https://youtu.be/9QDFgP9tQPw
Esmaspäeval lõppenud Turba–Risti raudteelõigu ehitustööde riigihankele tuli neli pakkumust. Nüüd vaatab AS Eesti Raudtee pakkumused läbi ja hindab neid.
„Kui kiiresti suudetakse esitatud dokumendid üle vaadata, sõltub sellest, kui mahukad need pakkumused on,” ütles Eesti Raudtee ehitusteenistuse juht Riho Vjatkin.
Hanke võitja loodab Eesti Raudtee välja kuulutada paari nädala jooksul. Seda muidugi juhul, kui hanget ei vaidlustata. „Vaidlustus lükkab kõik pea peale, see risk on alati olemas,” tõdes Vjatkin. Tema sõnul vaidlustatakse siiski vaid üksikud hanked.
Iga jupi peale tuleb eri tegija või? Huvitav lähenemine. Et siis võib juhtuda, et näiteks kvaliteedi erinevuse tõttu turbani peab aeglasemalt sõitma, edasi võib täiega anda paarkümmend kilomeetrit ja siis jälle ettevaatlikumalt jne!?
Ma nagu mäletan, et Virtsu raudtee ehitati ka kahelt poolt ja keskel saadi kokku. Seda legendi aga küll ei usu, et kõik oli nii täpne arvestus, et kokku saades läks terve rööbas täpselt vahele ühenduseks.
Hea uudis!
aga mis seal head on? Kõik tahaks rohepööret teha, aga miskipärast suurendatakse pidevalt ja kogu aeg energia tarbimist.
Ja kelle või mille jaoks? Lõbusõiduks? Kui see raudtee kuidagigi vähendaks maanteede koormust, siis oleks seal mingisugunegi loogika. Aga sisuliselt raiutakse jälle metsa ja kaevatakse maakera lihtsalt inimestele rõõmustamiseks, et poliitikud saaks särada. Täiesti sisutühi projekt. Kõlab nagu Kremli üritus.
Raudtee tamm on aastakümneid juba olemas. Metsa seal peal pole. Väike õgvendus tuleb.
Käin pealinnas tööl autoga, rongiga tuleb ligi 3x odavam!