Läänemaal näeb uudset tee-ehitustehnoloogiat

Urmas Lauri

urmas.lauri@le.ee

Linnamäe ristmikule tuleb ringtee – projekteerimine käib, ehitus algab eeldatavasti järgmisel aastal. Foto: Urmas Lauri

Linnamäe ristmikule tuleb ringtee – projekteerimine käib, ehitus algab eeldatavasti järgmisel aastal. Foto: Urmas Lauri

Läänemaa suurim tee-ehitus tuleb tänavu Haapsalu–Laiküla maanteel ning uue katte saab ka Ääsmäe–Haapsalu maantee Riisiperest Ristini.

Ääsmäe–Haapsalu maantee teeremondist umbes 8 kilomeetri pikkune teelõik on Läänemaal. Seal tehakse asfaldi kuumtaastamist – kogu kate kuumutatakse üles, silutakse ja pannakse kohe uus kiht asfalti kuumalt peale.

Robami sõnul pole sellist moodust Läänemaal varem kasutatud. Nimetatakse seda asfalteerimiseks kuumtaastatud alusele.

Artikli lugemiseks tellige digipakett või logige sisse!

26 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
barmalei
1 kuu tagasi

Kui linnapea omandis oleks tänavakivide tehas, siis kõik linna tänavad oleks kivi all nagu Ventspilsis.

noh
1 kuu tagasi

Seda uudset teeehitustehnoloogijat nägin ma juba 8-9 aastat tagasi Norras.

Varje
1 kuu tagasi

Kõik irvitavad ja mõnitavad Haapsalu eluolu..
Kas kadedus ainult?

Juku
1 kuu tagasi

Haapsalus seda tehnoloogiat kasutada ei saa. Unikivi üles ei sulata, kohati ka telliseid.

Tee meister
1 kuu tagasi

Kahju, et Haapsallu ükski teetehnoloogia ei jõua 🙁 , teed on ja jäävad riigi halvimateks!
Vähemalt selle valitsusega!

Rahvas valis ekre
1 kuu tagasi
Reply to  Tee meister

Ja mitte ainult! Ka töökohad ja keskmine palk venivad siin nagu näts.kes seda stagbavalitsuse poolt hääletas!!

Nimi (kohustuslik)
1 kuu tagasi

Kui ise saamatu, ära süüdista teisi!

Nimi
1 kuu tagasi

Soomes käib asi kiiresti tõesti. Päevaga keriti 10-15km maha selle tehnoloogiaga.

Asfaldi Koll
1 kuu tagasi
Reply to  Nimi

Üllatav, et ka Haapsalu teedespetsialistidel on nuppu. Kas te olete kusagil mujal näinud, et sõidutee asfaldiauke lapitakse kõnnitee kividega (just kõnnitee)? Ega vist, aga Haapsalus on sellist tehnoloogiat viimasel ajal palju juurutatud. Miks mitte seda nomineerida nüüd ka AASTA TEOKS

To Asfaldi Koll
1 kuu tagasi
Reply to  Asfaldi Koll

Selle lahenduse autoriks on käsu taavi minionide salk Rannavesi ehitusest.

Ahhsoo
1 kuu tagasi

Vau, ei teadnudki. Ei tea, miks sellist tehnoloogiat millegipärast mujal teistes linnades ei kasutata? On ikka meil head ajud…

Huvitav naljatilk
1 kuu tagasi
Reply to  Ahhsoo

Vastupidavam lahendus, kui mingi odava pigiseguga neid lappida. Mis selle vastu saab olla? Väga leidlik ju.

hunt tuleb, hunt tuleb - keegi ei usu lõpuks
1 kuu tagasi

Iga kord on uudne tehnoloogia ja varem kasutataud ei ole!!!!!!!!! Eelmisel lõigul Taebla kandis oli täpselt sama jutt – masin tuuakse Soomest ja minge kõik kaema. Nüüd jälle esmakordne????

Nimi
1 kuu tagasi

Haapsalu-Laiküla mnt reemont on küll hea uudis. Alati kui Pärnust tulles sellele teele öra pöörata on selline tunne, et peksab sisikonna segamini.

Sõitja
1 kuu tagasi
Reply to  Nimi

Just! Rõudest Risti-Virtsu mnt-ni kõige hullem.

Sass S
1 kuu tagasi
Reply to  Sõitja

Sellel lõigul pead edasi hüplema , Rannajõest kuni remonditud lõiguni tehakse .

Varje
1 kuu tagasi

Posti tänav on ka midagi uudset ja ainulaadset….

Majaomanik
1 kuu tagasi
Reply to  Varje

Posti tänav saab ilus olema.

ebamugavusi tekitati juurde
1 kuu tagasi
Reply to  Majaomanik

Natuke nõus. Ilus, aga ikka kitsavõitu küll. Kõnniteed ja puude ümbrused oleks võinud vähe ahtamad olla.

Muskin
1 kuu tagasi
Reply to  Majaomanik

Seda aega siiski ei tule, et linna külastaja või turist jätab auto Rannarootsi parklasse ja tuleb jala vanalinna, promenaadi ja lossihoovi vaatama…..momendil käib teadlik elu väljasuretamine vanalinnas

Tubli
1 kuu tagasi
Reply to  Muskin

Vanalinna kõrvaltänavatel suureneb liiklus, kaasneb müra ja tolm.
Kõik ühtlustub, kaob eripära, pole vahet, kas oled Võrus või Rakveres või Raplas

Marko
1 kuu tagasi
Reply to  Majaomanik

Seda ei saa enam tänavaks nimetada vaid külavahe rajaks.

Lollidemaa
1 kuu tagasi
Reply to  Varje

Kõik ahvitud Lääne-Euroopa linnade järgi. Autosid tahetakse suruda linnast välja, seepärast ka kitsad teed autodele ja ebaloomulikult laiad alad kõnniteede ja haljasala jaoks. Nii on juba mitu linnakeskust Eestis ära rikutud ja liiklus ebanormaalseks muudetud.

Nimi (kohustuslik)
1 kuu tagasi
Reply to  Lollidemaa

Kesklinnast peavadki autod kaduma!

Kriss
1 kuu tagasi

No seal oli jalakäijalgi raske

Uimane
1 kuu tagasi
Reply to  Varje

Suku, sina või , ähh …..