Läänemaal näeb uudset tee-ehitustehnoloogiat

Urmas Lauri

urmas.lauri@le.ee

Linnamäe ristmikule tuleb ringtee – projekteerimine käib, ehitus algab eeldatavasti järgmisel aastal. Foto: Urmas Lauri

Linnamäe ristmikule tuleb ringtee – projekteerimine käib, ehitus algab eeldatavasti järgmisel aastal. Foto: Urmas Lauri

Läänemaa suurim tee-ehitus tuleb tänavu Haapsalu–Laiküla maanteel ning uue katte saab ka Ääsmäe–Haapsalu maantee Riisiperest Ristini.

Ääsmäe–Haapsalu maantee teeremondist umbes 8 kilomeetri pikkune teelõik on Läänemaal. Seal tehakse asfaldi kuumtaastamist – kogu kate kuumutatakse üles, silutakse ja pannakse kohe uus kiht asfalti kuumalt peale.

Robami sõnul pole sellist moodust Läänemaal varem kasutatud. Nimetatakse seda asfalteerimiseks kuumtaastatud alusele.

Artikli lugemiseks tellige päevapilet, digipakett või logige sisse!

26 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
barmalei
7 kuud tagasi

Kui linnapea omandis oleks tänavakivide tehas, siis kõik linna tänavad oleks kivi all nagu Ventspilsis.

noh
7 kuud tagasi

Seda uudset teeehitustehnoloogijat nägin ma juba 8-9 aastat tagasi Norras.

Varje
7 kuud tagasi

Kõik irvitavad ja mõnitavad Haapsalu eluolu..
Kas kadedus ainult?

Juku
7 kuud tagasi

Haapsalus seda tehnoloogiat kasutada ei saa. Unikivi üles ei sulata, kohati ka telliseid.

Tee meister
7 kuud tagasi

Kahju, et Haapsallu ükski teetehnoloogia ei jõua 🙁 , teed on ja jäävad riigi halvimateks!
Vähemalt selle valitsusega!

Rahvas valis ekre
7 kuud tagasi
Reply to  Tee meister

Ja mitte ainult! Ka töökohad ja keskmine palk venivad siin nagu näts.kes seda stagbavalitsuse poolt hääletas!!

Nimi (kohustuslik)
7 kuud tagasi

Kui ise saamatu, ära süüdista teisi!

Nimi
7 kuud tagasi

Soomes käib asi kiiresti tõesti. Päevaga keriti 10-15km maha selle tehnoloogiaga.

Asfaldi Koll
7 kuud tagasi
Reply to  Nimi

Üllatav, et ka Haapsalu teedespetsialistidel on nuppu. Kas te olete kusagil mujal näinud, et sõidutee asfaldiauke lapitakse kõnnitee kividega (just kõnnitee)? Ega vist, aga Haapsalus on sellist tehnoloogiat viimasel ajal palju juurutatud. Miks mitte seda nomineerida nüüd ka AASTA TEOKS

To Asfaldi Koll
7 kuud tagasi
Reply to  Asfaldi Koll

Selle lahenduse autoriks on käsu taavi minionide salk Rannavesi ehitusest.

Ahhsoo
7 kuud tagasi

Vau, ei teadnudki. Ei tea, miks sellist tehnoloogiat millegipärast mujal teistes linnades ei kasutata? On ikka meil head ajud…

Huvitav naljatilk
7 kuud tagasi
Reply to  Ahhsoo

Vastupidavam lahendus, kui mingi odava pigiseguga neid lappida. Mis selle vastu saab olla? Väga leidlik ju.

hunt tuleb, hunt tuleb - keegi ei usu lõpuks
7 kuud tagasi

Iga kord on uudne tehnoloogia ja varem kasutataud ei ole!!!!!!!!! Eelmisel lõigul Taebla kandis oli täpselt sama jutt – masin tuuakse Soomest ja minge kõik kaema. Nüüd jälle esmakordne????

Nimi
7 kuud tagasi

Haapsalu-Laiküla mnt reemont on küll hea uudis. Alati kui Pärnust tulles sellele teele öra pöörata on selline tunne, et peksab sisikonna segamini.

Sõitja
7 kuud tagasi
Reply to  Nimi

Just! Rõudest Risti-Virtsu mnt-ni kõige hullem.

Sass S
7 kuud tagasi
Reply to  Sõitja

Sellel lõigul pead edasi hüplema , Rannajõest kuni remonditud lõiguni tehakse .

Varje
7 kuud tagasi

Posti tänav on ka midagi uudset ja ainulaadset….

Majaomanik
7 kuud tagasi
Reply to  Varje

Posti tänav saab ilus olema.

ebamugavusi tekitati juurde
7 kuud tagasi
Reply to  Majaomanik

Natuke nõus. Ilus, aga ikka kitsavõitu küll. Kõnniteed ja puude ümbrused oleks võinud vähe ahtamad olla.

Muskin
7 kuud tagasi
Reply to  Majaomanik

Seda aega siiski ei tule, et linna külastaja või turist jätab auto Rannarootsi parklasse ja tuleb jala vanalinna, promenaadi ja lossihoovi vaatama…..momendil käib teadlik elu väljasuretamine vanalinnas

Tubli
7 kuud tagasi
Reply to  Muskin

Vanalinna kõrvaltänavatel suureneb liiklus, kaasneb müra ja tolm.
Kõik ühtlustub, kaob eripära, pole vahet, kas oled Võrus või Rakveres või Raplas

Marko
7 kuud tagasi
Reply to  Majaomanik

Seda ei saa enam tänavaks nimetada vaid külavahe rajaks.

Lollidemaa
7 kuud tagasi
Reply to  Varje

Kõik ahvitud Lääne-Euroopa linnade järgi. Autosid tahetakse suruda linnast välja, seepärast ka kitsad teed autodele ja ebaloomulikult laiad alad kõnniteede ja haljasala jaoks. Nii on juba mitu linnakeskust Eestis ära rikutud ja liiklus ebanormaalseks muudetud.

Nimi (kohustuslik)
7 kuud tagasi
Reply to  Lollidemaa

Kesklinnast peavadki autod kaduma!

Kriss
7 kuud tagasi

No seal oli jalakäijalgi raske

Uimane
7 kuud tagasi
Reply to  Varje

Suku, sina või , ähh …..