Kütusehind näpistab muudelt teenustelt raha

Tanklate tabloodelt praegu vastu vaatavaid kütusehindu pole Eestis varem nähtud. Foto: Malle-Liisa Raigla

Tanklate tabloodelt praegu vastu vaatavaid kütusehindu pole Eestis varem nähtud. Foto: Malle-Liisa Raigla

Üha kerkivad kütusehinnad on muretsema pannud nii bussifirmad kui ka omavalitsused, kelle eelarvetesse kõrged hinnad auke söövad.

„Kõik näevad, kuidas kütusehind tõuseb. See pole natukene, vaid palju,” ütles GoBusi juht Andrei Mändla.

Kui veel jaanuari lõpus maksis bensiin E95 pisut üle 1,6 euro ja diislikütus alla 1,5 euro, olles pikka aega tasapisi kerkinud, siis sel nädalal kerkis hind üle kahe euro liitri kohta, mis on kõrgeim kütusehind läbi aegade. Suurem hinnatõus ongi olnud just märtsis.

Üha kiiremini kerkivate hindade tõttu arutab bussifirma järgmise nädala alguses võimalikku piletihinna tõusu. „Karta võib, et tõuseb,” ütles Mändla.

Artikli lugemiseks tellige digipakett või logige sisse!

20 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
Hulgimüük
2 kuud tagasi

Diiselkütus 1,50e liiter 58935132.

Mees
2 kuud tagasi

No ega see kütuse hinna tõus ole ka natuke kuntslikult tekitatud! Nagu oli see suur majandus langus! Tegelikult ei ole ju elul häda, aga ju kellegi värdjalik ahnus on nende hinnatõusude taga! Ega tavakodanik ei tohi ju rahulikult ja mõnusalt elada, mis siis et maksad makse nii, et ninast veri väljas! Peab ikka kusagilt veel mingit jama tulema! No ja lõpetuseks Putin on debiilik või suisa ilma ajudeta kumminukk!

uskmatu Toomas
2 kuud tagasi

Selles kõiges on süüdi Putin ja meil kõigil hakkab selle teadmisega tunduvalt kergem ?

Vladimir Mutin
2 kuud tagasi

Naftasaadused ju pärinevat minu armsalt Venemaalt.. Elekter ka

Maakas
2 kuud tagasi

Millal ükskord jõuab meie valitsuses olevate inimeste ajudeni fakt, et väga paljud maapiirkonnas elavad inimesed peavad iga päev kümnete kilomeetrite kaugusele tööle sõitma, sest lähedal töökohti pole! Kas ei saada aru, et see sõtmine on püsikulu teenitud palgalt mida ei saa muul eesmärgil kui kütus kasutada. Tööl ei käida sellepärast, et kusagil käia oleks, vaid ikka selleks, et toit laual ja riie seljas oleks. Hullumeelsed eluasemekulud veel lisaks. Sõidan ise iga päev edasi- tagasi kokku veidi üle 100km ja see kulu on ikka märkimisväärne. Auto amortisatsioon lisaks. Ehk peaksin hoopis töötuks hakkama ja kõikvõimalikke toetusi taotlema, sest tööl käimine muutub… Loe rohkem »

ajusid teile ka
2 kuud tagasi
Reply to  Maakas

võiks olla eesti rahvale kohale jõudnud et 10 naha koorimine ja maakohtade suretamine on valitsusele kasulik ning ei lõpe enne kui see 1,3 miljonit inimest munad kasvatab ja üheskoos toompea kroonlinna nullini maatasa teevad

Agu
2 kuud tagasi
Reply to  Maakas

Valitsus peab töökoha tekitama!? Te inimene olete vist pärit sotsialistliku sõbralike riikide pankrotistunud riikide ühenduse ajast? Vabariigis peab ikka igaüks ise hoolt kandma sissetuleku eest. Kui tööandjat pole, peab ise leidlikkust näitama ja see ongi kogu riigi edukuse aluseks. Mida sina teha oskad ja mida inimesed vajavad. Mõtle selle peale inimene!

Vladimir Mutin
2 kuud tagasi

Ahnepäitsud…. 😍 🥰

Külamees
2 kuud tagasi

Kütus pole veel kallis midagi. Täna hommikul kulges Tln. maanteed mööda pikk autorong linnade poole. Tööpäev ju pole, leiba- piima ja vorsti- juustu saab ka lähemalt poest. Või tööpäeval kaasa võtta.
See mis praegu maailmas toimub, pole järjekordne vaatus – väikesed tagasilöögid ilusa tarbimisühiskonna üles ehitamisel. Kriisid millest oleme seni üksikult kuulnud kumuleeruvad ja on äratanud suure kurjuse enda. Relvad üksi seda kurjust ei võida, me kõik peame õigesti elama hakkama. Raiskamisele ja ahnusele tuleb lõpp teha ja kui me ei tee vabatahtlikult, siis olukorrad pingestuvad veelgi, kuni oleme selleks sunnitud.

Kummaline maailm
2 kuud tagasi
Reply to  Külamees

Heal tasemel ühistranspordiga kaetud paikades (linnad, magistraalid) peabki isikliku auto kasutamine olema kallis. Nt Haapsalus jõuab jalgsi, rattaga või vanur linnaliinibussiga igale poole. Maapiirkonnad on muidugi teine teema.

Agu
2 kuud tagasi

Ei ja veelkord ei! Autoga on mugav ja privaatne liikuda. Mõelge meie inimeste peale, millised me enamuses oleme. Tahame ju privaatsust, olla omaette, samas näidata, kui ilusalt, kallilt ja hästi me elame. Seda saab saavutada kõige effektiivsemalt, kui meil on autod.

Kummaline maailm
2 kuud tagasi
Reply to  Agu

Planeedil poleks peagi midagi hingata, kui kogu ühistransport (metrood, rongid, bussid, trammid) asendada isiklike autodega. Mõelgem Aafrikas, Indias, Hiinas elavatele inimmassidele. Anda igaühele auto ja inimkonna lõpp oleks päevade küsimus. Mis priviligeeritud olevuseks eestlane end peab?

Mati Põdra
2 kuud tagasi

Tänage kaporatuuri ja süvariiki selle eest, kes rahvavaenuliku valitsuse pukki aitas.

Vaa kus
2 kuud tagasi
Reply to  Mati Põdra

Esimene kord pean teiega nõustuma, kui see nüüd ei ole teiepoolne huumorit teha üritus.

Sõda
2 kuud tagasi

on relvatöösturitele ja kütuseärikatele kuldne aeg. Ka meie kütuse müüjad ei häbene rekordilisi kasumeid teenida.

Hellat
2 kuud tagasi

Mõnedel kommenteerijatel on ikka veel üllatuseks, et kuskil sõda on?