TS Laevad hakkab parvlaevakliente teenindama ajutistest konteineritest ja hooajaliselt palgatud suunajatega, sest Tuule Reiside klienditeenindussüsteemide mahavõtmine ja uute paigaldamine võtab aega kuni kaks nädalat, kirjutab Postimees.
Kuigi TS Laevad peavad juba nädala pärast tagama reisijate parvlaevaveo töö õlitatud kellavärgina, polnud reedel Rohuküla sadamas ümberkorraldustööde märke palja silmaga näha. Kuna parvlaevaärist taanduma sunnitud Vjatšeslav Leedole kuuluv Tuule Reisid müüb oma viimase pileti 30. septembril enne südaööd, peab uus operaator TS Laevad kuni selle ajani sõna otseses mõttes sadama värava taga passima.
Tüliga lahkuv Leedo pole kuni selle loo ilmumiseni veel andnud oma järeltulijale luba enne 1. oktoobrit kassaruume ja läbipääsupunkte üle võtta. See näib ka loomulik, sest lepingu järgi peab tema hallatav piletimüügisüsteem töötama kuni viimase klõpsuni ilma häireteta. Seetõttu paigutab TS Laevad kõigisse nelja saarte laevaühendust teenindavasse sadamasse – Rohukülla, Heltermaale, Virtsu ja Kuivastusse – konteineritesse ehitatud kassad ja rajab ajutised teenindussüsteemid.
"Piletimüügi ülevõtmine on pikk protseduur, mis saab alguse 1. oktoobril. Lubatud valmiduse saavutame kahe nädala jooksul. Proovime saada mõned kaiosad kätte juba 30. septembri öösel," rääkis TS Laevade juhatuse liige Kaido Padar. "Esmalt peame saama kätte kassaruumid, seejärel järgmised suuremad ruumid, kus hakkavad tööle teenindusjuhid."
Kuigi TS Laevad on teenuse ülevõtmise protseduurid endale selgeks teinud juba paar nädalat tagasi, pole välistatud ootamatused, sest lõplikud kokkulepped sadamate valdaja Saarte Liinidega ja Leedo ettevõttega sõlmitakse erakorralisel koosolekul päev enne muutuse toimumist.