Tänasest saab Tuulelaevade pileti-äppi laadida ka Apple’i seadmetesse

Urmas Lauri

urmas.lauri@le.ee

Tuule Piletikeskuse ja Väinamere Liinide mobiilirakendus „Tuulelaevad“, mille kaudu saab mugavalt osta m-pileteid Kuivastu-Virtsu, Rohuküla-Heltermaa ja Triigi-Sõru laevaliinidele, vaadata sõiduplaane ning operatiivinfot, on tänasest saadaval ka Apple Store’is.

Screenshot1Rakendus sobib nii iPhone’ile kui ka iPadile, vajalik on iOS 7.1 või uuem operatsioonisüsteem. Tuulelaevade äppi Android-versiooni, mis on saadaval juba varasemast, on tänaseks alla laetud ja installeeritud juba enam kui 2000 korral. Uue rakenduse on välja töötanud laevaliikluse IT-lahendusi haldav ja arendav Tuule Piletikeskus.

Väinamere Liinide teenindusjuht Anu Hiiuväin soovitas, et mobiilirakendus muudab laevapileti ostu ja kasutamise veelgi mugavamaks ja paindlikumaks isegi e-piletiga võrreldes. „M-pileti saab osta kasvõi juba sadamas olles, kui kassas on järjekord. Kahjuks saabutakse Kuivastu ja Heltermaa sadamatesse sageli väga vahetult enne reisi väljumist ja see tekitab kassa taha sõidukitest ootejärjekorra, samas kui e-pileti ja m-pileti radadel järjekorda ei ole. Eriti närvesööv on see pilt hommikuti, kui kõigil on mandrile kiire ja viimasel hetkel kassasabas seistes tekib oht, et ei jõuagi enne laeva väljumist piletit välja osta. Mobiilirakenduse abil on võimalik isegi veel sadamas kiirelt endale pilet soetada ja sõita läbi iseteeninduse,“ rääkis Hiiuväin.

Screenshot2Üks suuremaid uuendusi võrreldes veebist ostetud e-piletiga puudutab pileti kasutamist sadamas – kui e-pileti puhul tuleb sadamasse jõudes tõkkepuu avamiseks sisestada telefoni kuuekohaline number ning helistada, siis m-pileti puhul tuleb vaid valida nutiseadmel nupp „Värav 1“ või „Värav 2“. Mobiilis saab enne sadamasse jõudmist piletit soovi korral ka muuta ja lisada piletile ise täiendavaid reisijaid. Eriti mugav on mobiilirakenduses piletit vormistada lepingulisel püsikliendil. Mobiilirakenduses kehtivad samad kasutajatunnused, mis Tuulelaevad veebiportaalis. Kui rakendusest pärast ostu mitte välja logida, on pileti ostmine eriti lihtne, sest rakendus jätab meelde osa eelmise ostu infot ja järgmisel korral pole kõiki välju vaja enam uuesti täita. Samuti, kui kliendikontol on piisavalt vahendeid, säästab see igakordsest pangamaksest.

Tuule Piletikeskusel on sel aastal olnud töös kaks suuremat arendusprojekti – kevadel käivitati e-pileti müük Ruhnu liinidel ja suve teises pooles avanes uus nutirakendus m-piletite müügiks. Mõlema arenduse tellijaks on majandus- ja kommunikatsiooniministeerium.

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
0 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments