Liiklusliin lahendas mullu enam kui 8600 liiklusalast muret

Riina Tobias

riina.tobias@gmail.com

Möödunud aasta keskel üleriigiliselt tööd alustanud politsei liiklusliin on aidanud lahendada enam kui 8600 liiklusalast muret.

Mullusest liiklusliini statistikast nähtub, et kaks kolmandikku kõnedest laekus Lõuna-, 27% Põhja-, 5% Lääne- ja 3% Ida-Eestist. Kõnedes domineerib valdavalt parkimiskorraldusega seonduv, järgnevad kaebused ohtlikke manöövreid tegevate liiklejate ja märgi eirajate kohta.

Politsei liiklusliini projektijuhi Baldur Pildeni sõnul nähtub kõnede mahust, et liiklusliin on möödunud aastaga oma peamist eesmärki ootuspäraselt hästi täitnud. „Hädaabinumber 110 saab enam keskenduda raskemate sündmuste vastuvõtmisele ja lahendamisele. Ka patrullpolitseinikke pole olnud tarvis mitmetel juhtudel otsejoones sündmuskohale saata, kuna liiklusliini operaator on probleemi lahendanud juba eos, telefonitsi,“ kirjeldas Pilden.

Ta lisas, et kõige ilmekamalt kirjeldabki liiklusliini töö tulemuslikkust see, et vaid kaks liiklusliini operaatorit on suutnud aasta vältel maandada enam kui 8600 korral liikluses tekkinud pingeid ja probleeme ainult vastuvõetud ja tehtud telefonikõnede abil.

Politsei liiklusliin 14900 alustas tegevust 2007. aastal Lõuna-Eestis. Alates 2013. aasta maikuust avanes võimalus oma liiklusalastest tähelepanekutest politseile teada anda ka kõikidel teistel Eesti paigus liiklevail inimestel. Seda, et inimeste mure igapäevase liiklusohutuse üle on suur igas Eesti nurgas, näitas ilmekalt mullu liiklusliini poolt lahendatud teadete hulk. Napi poolaasta vältel suurenes laekuvate teadete hulk enam kui kolm korda.

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
0 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments