Maaleht, 8. märts 2018. Repro: Urmas Lauri
Eakad inimesed on viimasel ajal hädas kingitusena serveeritud puhastusteenusega, mille käigus müüakse neile ülikõrge hinnaga tolmuimeja, kirjutas Maaleht. Hoolimata seadusest on seda tagastada keeruline.
Maaleht kirjeldas juhtumit, kus Amazonis 322 eurot maksev riistapuu läinuks ostjale koos järelmaksuintressidega maksma 2300 eurot. Maalehes kirjeldatakse ka tolmuimeja keerukat tagastamisprotsessi. Kuigi väljaspool äriruume ostetuda kaupa võib tagastada kahe nädala jooksul, selgunud imetolmuimeja ostnud naise pojal Mustamäel Locoporti kontoris, et tolmuimeja võib tagasi võtta vaid juhataja, kes on paraku kaheks nädalaks välismaal.
“Valetatakse ja püütakse vanu inimesi kõige häbiväärsemate nippidega lihtsalt õnge otsa saada ning tagastamisprotsess on vaevaline,” tõdes ostja poeg Gert.
Maaleht viitab taolistele juhtumitele, kus sedakorda oli tegu osaühinguga Goldstar Eesti, on hiljuti kirjutanud ka Lääne Elu ja Pärnu Postimees.
“Goldstar Eesti OÜ suhtes on tarbijakaitseameti poole pöördunud kokku 41 tarbijat, nende seas on nii selgitustaotlused nõu küsimiseks kui ka avaldused tarbijavaidluste komisjonile, selgitas tarbijakaitseameti kommunikatsioponiekspert Pille Kalda Maalehele. Hetkel on menetlus Goldstar Eesti OÜ suhtes pooleli.
kaela määritud ? noa või tulirelva ähvardusel ?