Triigi-Sõru parvlaevaliini hankele ei tulnud ühtegi pakkumust

Urmas Lauri

urmas.lauri@le.ee

Kõrgelaid (1)
Parvlaev Kõrgelaid Sõru sadamas. Foto: Urmas Lauri

Triigi-Sõru parvlaevaliinile operaatori leidmine nurjus taas, kuna hankele ei tulnud ühtegi pakkumust, kirjutab portaal Saarlane.ee.

Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium (MKM) on alates 2015. aasta sügisest otsinud operaatorit Triigi-Sõru parvlaevaliinile, kuna praeguse vedajaga Väinamere Liinid OÜ lõpeb liinileping 30. septembril. Kolmandat korda välja kuulutatud riigihanke tulemusena operaatorit endiselt ei õnnestunud leida. E-riigihangete keskkonnas 22. juulil avaldatud aruande kohaselt lõpetas MKM hanke vedaja leidmiseks Sõru-Triigi parvlaevaliinile, kuna ükski ettevõte esitamise tähtajaks ehk 20. juuliks pakkumusi ei esitanud.

Praegu opereerib Sõru-Triigi liinil Väinamere Liinid OÜ parvlaevaga Kõrgelaid. 2006. aasta septembris sõlmitud ja hiljem pikendatud liinileping lõpeb 30. septembril.

MKM kuulutas Sõru-Triigi laevaliinile ajutise vedaja leidmise hanke välja esimest korda möödunud aasta oktoobris, teist korda tänavu jaanuaris ja kolmandat korda märtsis.

Liiniveolepingu eeldatav maksumus on 850 000 eurot ning ajutine vedaja teenindaks liini 2016. aasta oktoobrist kuni uue laeva Soela liinile saabumiseni, mille valmimisaeg on eeldatavalt 2017. aasta mais.

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
2 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
Volli,+saarlane
7 aastat tagasi

Vene kroonus saadi kenasti aru aegruumi mõistest: “Hakkate siit kohast kraavi kaevama ja kaevate lõunani”.

Selle hankega on ju sama lugu – otsitakse vedajat, kes veaks oma laevaga alates 2016. aasta oktoobrist kuni uue laeva valmimiseni. Mis saab peale uue laeva valmimist, seda pole veel arutamagi hakatud.

Milleks asju keeruliseks ajada? Normaalne hange perioodiks 01.10.2016 kuni 01.10.2026 ja mingil hetkel tuleb lihtsalt riigi laev vedajale opereerida (lisaks).

kodanik
7 aastat tagasi

kas poleks õige, et riik ka ise korraldab/viib läbi teatud tegevusi Eestis, ehk neid mis on infraga seotud? Kõike vast pole otstarbekas ja õige erakätesse anda?