Anvar Samost: las äri teenib kasumit, kliente õpetamata

Anvar Samost. Foto: erakogu

Anvar Samost. Foto: erakogu

Tõenäoliselt olete ka teie seisnud pangaautomaadi ees ja oodanud, kuni masin soovitud summa välja loeb.

Seni saate automaadi ekraanilt lugeda pealetükkivat nõudmist tulla automaadi juurde üksnes ühekaupa ja hoida kahemeetrist vahemaad. Ka praegu, detsembris 2022, kus koroonat ja sellega kaasnenud küsitava kasuteguriga piiranguid paljud enam isegi ei mäleta.

Artikli lugemiseks tellige päevapilet, digipakett või logige sisse!

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
4 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
Vaene kuningas
1 aasta tagasi

Klient pole enam kuningas?

K.s
1 aasta tagasi
Reply to  Vaene kuningas

Kas panga klient võiks/peaks ennast kuningana tundma?

Teenindusjuht
1 aasta tagasi
Reply to  Vaene kuningas

Klient on kuningas kui ta käitub kuninglikult!
Muidu ta on lihtsalt tarbija….

Hellat
1 aasta tagasi
Reply to  Vaene kuningas

Pole kunagi olnudki, kui ennast korralikult ja viisakalt üleval ei oea