Läänemaa ühisgümnaasiumisse pürib noori klassi jagu rohkem, kui kohti jätkub.
„Umbes 35 jääb ukse taha,” ütles Läänemaa ühisgümnaasiumi direktor Ain Iro. Sisse astuda soovijaid on 123. „Vastu võtame 80 ja 90 vahel,” ütles Iro. Sisseastumistestid on sooritatud, ees ootavad vestlused mai viimasel nädalal. Konkurss on 1,4 õpilast kohale.
Noarootsi gümnaasiumisse oli sisseastujaid 12. mai seisuga 215. Noarootsi gümnaasiumi juhiabi Viktoria Mitmani sõnul võib neid aga lisanduda. Gümnaasiumi 10. klassi pääseb 56 noort, 12. mai seisuga oli konkurss 3,8 sisseastujat ühele kohale. Katsed on 23. mail ja 12. juunil.
Kullamaa keskkoolis ja Lihula gümnaasiumis konkurssi ja vastuvõtukatseid ei ole.
Lasteaedades on lapsi aastaid juba languses. Ja nüüd korraga kooli ei mahu soovijad enam ära?
Ja nii need inimesed vaikselt pealinna kolivadki
On see nüüd mingi probleem?? Gümnaasium on ju mõeldud ettevalmistuseks ülikooli astumiseks ja parimad saavad sinna õppima!
Gümnaasiumi lähevad need, kes ei tea mida eluga peale hakata. Kui veab siis õpivad veel ülikoolis ja võibolla veel ja veel. Mõni ei leiagi elus kohta. Päris mitmeid on kõrgkooli lõpetanutest Soomes koristusfirmades tööl puhastusteenindajana. Oleks saanud kohe peale põhikooli ka sellele alale minna.
lugedes teksti, siis kahjuks Noarootsi gümnaasiumi ukse taha jääb 6 klassi jagu õpilasi. Küsimus on, et kumb on suurem uudis?
Liigume uhkelt Euroopaga ühes taktis st.kõigile keskharidus,hiljem baka ja onngi kari mitte midagi oskavaid aga omateada kõrgelt haritud spetsialiste!
Neid kes hakkavad käsi määrima ja tõelist tööd tegema peame tooma sisse Aafrikast ?
Kutseharidus koos keskharidusega ja kui oled juba tööd õpitud erialal nuusutanud siis edasiõppima kui tahet on ?
Kas Lihula ei ole mitte Pärnumaa ning Läänemaa Ühisgümnaasium ainuke kohalik puhas keskhariduse andja/gümnaasium Haapsalus? Ehk vastu tuleb võtta kõik elanikeregistris soovijad või kuidas seda seadust me tõlgendame?
Lihula on hetkel Pärnumaa, aga lugejad vaadake seda, kes on artikli autor ja kus kohast ta pärit on