Haapsalu linnavalitsus tahab juunis korraldada riigihanke Metsa tänava rekonstrueerimiseks. Kui hind sobib, saab Jalaka ja Nurme tänava vaheline lõik juba sel aastal uued kommunikatsioonid, uuendatud sõidutee ja kõnniteed.
Haapsalu aselinnapea Innar Mäesalu ütles, et kolmapäeval kohtub ta trassivaldajatega saamaks teada, milliseid maa-aluseid töid tänava uuendamise käigus teha tuleb.
Oluline on, et see tehtud saaks ja Metsa tänav saaks ka esimesed tähistatud jalakäijate ülekäigurajad.
See Metsa tänav on lihtsalt köömes uue Jaama-Kalda tänava ringi kõrval. Huvitav,kas hr.Sukles ise ka läbi loeb lepinguid ja hankeid, millele alla kirjutab ?? Mul on väga kahju bussi ja rekkajuhtidest, sest neile on selle ringi läbimine tehtud võimatuks. Või kui,siis auto lõhkumise hinnaga.Meie ajal ei tohiks inimeste peal loomkatseid teha. Huvitav,miks bussifirmad sellega rahul on ??
Mul on ka kahju rekajuhtidest,kellele linn pole planeerinud piisavalt parkimiskohti linnas,kus nad oma autosid nagu sõiduautojuhid hoida saaks ,võimalikult oma korteri lähedal.
Ja kas Karilaid on endale selgeks teinud kõik teeehituse standardid.
Rahvas saab rikkamaks ja oleks vaja lisaks rekkaparkimis kohtadele kesklinnas veel ka kopteri parkimisplatse võimalikult kesklinna ja ei teeks paha ka paar eralennuki maandumisrada. Kuurort ikkagi
Haapsalu võitis vaidluse tee-ehitajaga . Kus see remonditud kõnnitee on mis pidi mai lõpuks sile olema ? Lihtsalt üks vana teema .
Sa käid sealkandis jala või, et häda on niiväga?
huvitab , kas tuleb samas stiilis nagu vast remonditud Tallinna mnt st üles alla, see võiks olla uus kaubamärk .
et siis milleks?
Huvitav, kas projekt ka on olemas?
artiklit lugedes selgub, et alles kohtumisd on ees, mille järel selgub, mida, kui palju ja miks on vaja kaevata. Võiksite ka lugeda, siis ei pea ümber trükkima koguaeg.
Kuidas sellest aru saada – kui hanke hind sobib, saab Jalaka Nurme tänava vaheline lõik uued kommunikatsioonid? Kas need kulud ei peaks ikka kinni maksma kommunikatsioonide valdajad? Jääb arusaamatuks ka aselinnapea käik, kes alles nüüd saab kokku trassivaldajatega, et saada teada milliseid maa-aluseid tõid tänava uuendamise käigus teha tuleb. Kas selle käiguga linnavalitsus pole hiljaks jäänud? Kas tõesti pole linnal seniajani pikaajalist teehoiukava, mille esmasteks lähteandmeteks on alati kõigi trassivaldajate pikaajalised arengukavad trasside rekonstrueerimise ja uute ehitamise kavadest? Nüüd võib välja kujuneda ikka absurdne olukord, kui linnavalitsus teadvustab endale, et trassivaldajatel pole plaanis sel aastal kommunikatsioone (linnal ka sadeveetrassi) vahetada,… Loe rohkem »
kommunikatsioonide valdaja on tarbija,kes seda teenust kasutab.vee ja elektrifirmal oma rahapuud pole.
Aga mina mäletan veel seda aega, kui Komsomoli tänav veel kruusatee oli ja Komsomoli poes limonaadi müüdi!
Ja mis meil praegu sellest mis oli. keskenduge olevikule ja tulevikule
Hakkab vist ära minema, siis lihtsalt lapsepõlv käib silme eest läbi veel
Pidi jah kogu talveks remonti minema!!!
Enne lagunes NSVL ja Eesti NSV kuid olenemata igasugu entusiastide ning partorgide panustamisel, Komsomoli tänavat ei suudetudki kunagi korda teha. Näeb nüüd, mis kapitalismi elik turumajanduse ajal saab. Aga üks element kumab alati läbi, et ei olnud siis raha ja pole ka praegu.
No aga polegi ju vahendeid. Loogiline. Vaadake palju maksumaksjaid ausaid on. Vähesed. Ümbrikus võetakse palka vastu ja siis nutavad, et teed katki keegi korda ei tee. Naeruväärne.
Naeruväärne on kuidas mingid ministrid jms. saavad 20 tonni mingit “hüvitist” töölt lahkumise eest. See ning mõttetu rahaloopimine kindlasti kutsub makse maksma?
Ise olete süüdi, et reformierakonda valimas käite
Ja kuskohta see minister jms peaks siis minema, kui kinga saab? Tööd teha ei oska, siis loomulikult peab hüvitist maksma, et ta esimese paari kuuga nälga ei sureks.
Lõpuks !