Kuigi ühistranspordiliiklus on Karja tänavalt eemale suunatud, ei suleta tänavat mootorsõidukite liikluseks, vaid rakendatakse juba varasematel suvedel kehtinud muudatusi. Rootsituru ringtee suletakse ning Ehte tänavalt tulijad peavad andma teed Karja tänavalt ja Lossiplatsilt tulijatele.
Lisandumas on ka uusi tänavaterrasse. Näiteks on sel suvel tänavaterrass Mulliga ja Mullita veinibaaril ning Rootsituru kohvikul.
Suvine liikluskorraldus kehtib 1. oktoobrini 2017.
Peagi on Karja tänav suviselt terrasse täis. Foto: Arvo Tarmula
27. aprillil hakkab Haapsalu vanalinnas kehtima suvine liikluskorraldus, mis toob muudatusi autode liikumises Karja tänaval ning suunab ühistranspordiliikluse sealt eemale, edastas Lääne maavalitsuse pressiesindaja Liivo Ollino.
Ümberkorraldused on vajalikud seoses kohvikute suveterrasside paigaldamisega ja kultuuriürituste korraldamisega.
Liivi Ollino ütles, et kiiruspiirangu küsimuses ei ole veel otsust langetatud.
Kuigi ühistranspordiliiklus on Karja tänavalt eemale suunatud, ei suleta tänavat autoliikluseks, vaid rakendatakse juba varasematel suvedel kehtinud muudatusi. Rootsituru ringtee suletakse ning Ehte tänavalt tulijad peavad andma teed Karja tänavalt ja Lossiplatsilt tulijatele.
Lisandumas on uusi tänavaterrasse. Näiteks on sel suvel tänavaterrass Mulliga ja Mullita veinibaaril ning Rootsituru kohvikul.
Suvine liikluskorraldus kehtib 1. oktoobrini 2017.
Liikluskorraldus vanalinnas toob kaasa järgmised muudatused maakonnaliinide töös:
1. Lossiplatsi, Karja, Ehte ja Okase muuseumi peatused suletakse.
2. Mihkli tänavale maja nr 3, Suur-Lossi tänavale maja nr 13 ja Lahe tänavale maja nr 11 juurde tulevad ajutised peatused.
3. Maakonnaliini nr 1 Lossiplats – Rohuküla marsruut on Posti – Karja – Kalda – Mihkli – Posti. Liini lõpp-peatuseks jääb Kalda.
4. Maakonnaliinide nr 2 Holmi – Uuemõisa ja nr 3 Holmi – Ragn-Sells marsruut on Holmi – Sadama – Suur-Lossi – Lahe – Mihkli – Posti.
5. Maakonnaliinide nr 22 Haapsalu – Risti – Kuijõe, nr 26 Haapsalu – Palivere – Risti ja nr 36 Haapsalu – Taebla – Linnamäe – Palivere marsruut on Posti – Karja – Kalda – Mihkli – Posti. Lossiplatsi peatuse asemel peatuvad bussid Kalda peatuses.
Ühistranspordi muudatuste kohta on teave peatustes ja riikliku ühistranspordiregistri veebilehel www.peatus.ee.
saa aru,miks on nii ilmvõimatu Karja tn.suveks alatesmai-september autodele sulgeda, lubatud ainult kaupa toovatele autodele. Ilusad terrassid ja väljas jalutavad ning einestavad inimesed oleksid rahul ja õnnelikud. Kas see pole mitte meie kuurortlinna põhiline soov.
See võiks aasta ringi suletud olla. Ei suudeta ka 30 alas kiirusest kinni pidada. Enamus kihutab ikka 50-ga.
Ja 50 alast ei hakka mitte rääkimagi. Suured masinad tulevad linna on neil kiirus üle, linnas sees samuti.
Metsa tänav on üks õudne koht, kus pidevalt kihutamine käib.
Kulla 08.35, targem oleks vanalinna (alates Ühispangast) sissesõit maksustada. Välja arvatud kaubavedu,taksod ja bussid. Ja seda ainult suvel,sest muul ajal on seal niigi väga vaikne. Ja veel on üks eriline nuhtlus vanalinnas- mopeedidel nolgid. Tüübid tahavad oma plikadele muljet avaldada ning kimavad kambakesi tänavakohvikute laudade juurest võimalikult lähedalt mööda. Mis rahust saab siin juttu olla ? Võib-olla mõjuks paremini,kui lisaks kiiruse- trahvile määrataks 2 klistiiri seebiveega ??
Ei tea, mitu aastat veel läheb, et see tänav võiks suvel olla vaid kergliikluse tarbeks?
Siis kui ülejäänud linnatänavad autoga läbimatuks muutuvad. Nii 5-10 aastat veel….
Tule mõistusele inimene!
See oli esimesele. Liikle kergelt metsaradadel, mitte ära topi enda kerget liikumist autoteele.
Miks mitte, oleksin poolt et see juppike kinni panna. Ja seda ainult ju 4 kuud aastast ülejäänud aja sõida palju jaksad.